PDA

View Full Version : *** Official Game Day Thread: 2nd preseason game - GIANTS @ jets



Pages : [1] 2 3 4

RoanokeFan
08-18-2012, 05:21 PM
I KNOW it's early but sometimes life has a way of interfering with the normal flow of GIANTS football.

So we should see the ones (those who are healthy) for most of the first half tonight. We need to see who steps up at DT, WR, RB, DB and punt/kick off return. Everywhere except DT we have talented depth so it's more who gets to be, for example, the # 3 WR. I've been a little concerned about Prince Amukamara's development this pre-season and if he's going to be a play maker, this would be a good time to make us believers.

It's ONLY pre-season but it's the only platform players on the bubble have a chance to make their mark and the team.

Players I want to follow: Hixon, Amukamara, Barden, Wilson, Ware, Hendricks, Broha, Tracy, and Herzlich.

HERE WE GO, GIANTS, HERE WE GO!!

GameTime
08-18-2012, 05:31 PM
lets go Giants. Every preseaon game that gets played is one step closer to the real thing.....

Go Blue!!!!!!!!

ashleymarie
08-18-2012, 05:38 PM
I was critical of Prince last season. I will be watching him for sure. Hope he changes my mind tonight. I didn't get to watch the game last week so I will be interested to watch some of the ones you guys have talked about. Wilson is one. Randle is another. Is DJ Ware looking good? And Bennett? Can't wait for kickoff. Thanks RF.

Cool Papa B.
08-18-2012, 06:16 PM
I wonder if the Jets will raise the Snoopy Bowl champion flag LOL.

plc
08-18-2012, 07:11 PM
The jestors are playing their super bowl tonight,LOL

ForzaGiants!
08-18-2012, 07:36 PM
Hoping Wilson gets a look with the first team O. Also, wondering if Rex truly has no game plan. Seem to remember last year he played his starter well past ours to try and secure a win...

BigBlue1971
08-18-2012, 07:45 PM
lets go G-Men. unleash everyone tonite.

NYGAiG88
08-18-2012, 07:56 PM
I don't know why this preseason I am so excited for the games...but I am..could be all the new exciting players we got this year. Can't wait!

RoanokeFan
08-18-2012, 08:01 PM
Let's get this show on the road!!!

derekunion28
08-18-2012, 08:02 PM
lets go lets lets goooooo

derekunion28
08-18-2012, 08:03 PM
how do u mKE THE THread auto refresh ?

BigBlue1971
08-18-2012, 08:04 PM
play hard Giants! be tough!

EJ Blue
08-18-2012, 08:07 PM
dammit. I have to watch it on the web this time. I won't be typing much.

RoanokeFan
08-18-2012, 08:08 PM
here we go, giants, here we go!!

BigBlue1971
08-18-2012, 08:08 PM
Tynes is acting beastly! lol

RoanokeFan
08-18-2012, 08:09 PM
Tynes has been pretty consistent with touchbacks

RoanokeFan
08-18-2012, 08:09 PM
We have top better against the run

BigBlue1971
08-18-2012, 08:09 PM
hold 'em G-Men

Toadofsteel
08-18-2012, 08:10 PM
Tynes has been pretty consistent with touchbacks

That's largely due to the 35 yard kickoff line.

Toadofsteel
08-18-2012, 08:10 PM
wait JPP was offside? wtf?

RoanokeFan
08-18-2012, 08:10 PM
Damn penalty already

BigBlue1971
08-18-2012, 08:10 PM
cm'on dont start refs

RoanokeFan
08-18-2012, 08:11 PM
Let's go GIANTS

BigBlue1971
08-18-2012, 08:11 PM
good call refs.

RoanokeFan
08-18-2012, 08:11 PM
Give some, get some back lol

Toadofsteel
08-18-2012, 08:11 PM
4 plays 2 penalties total.. this is going swimmingly already.

RoanokeFan
08-18-2012, 08:12 PM
Defense defense

RoanokeFan
08-18-2012, 08:13 PM
He did not get it

Toadofsteel
08-18-2012, 08:13 PM
Way to work Linval!

RoanokeFan
08-18-2012, 08:13 PM
Nice stand D

BigBlue1971
08-18-2012, 08:13 PM
nice stop G-Men

RoanokeFan
08-18-2012, 08:14 PM
Let's go Eli, get 'er done

btbrennan
08-18-2012, 08:14 PM
NICE stop by joseph

BigBlue1971
08-18-2012, 08:14 PM
lets go Eli show some muscle and drive it down their throats!

EJ Blue
08-18-2012, 08:14 PM
run d looked better

Toadofsteel
08-18-2012, 08:14 PM
Lol I bet the Jets still wish they had weatherford... talk about a guy that would pin it on the 2 yard line.

RoanokeFan
08-18-2012, 08:14 PM
Let's sustain a drive here with a some power running

derekunion28
08-18-2012, 08:15 PM
need some good runs now and look sharp our run defense on first play didnt look great...linvil stop nice

RoanokeFan
08-18-2012, 08:16 PM
Cruz was out

BigBlue1971
08-18-2012, 08:16 PM
great throw Eli just a little off

Toadofsteel
08-18-2012, 08:16 PM
That was an overthrow there... but nice threatening Revis

RoanokeFan
08-18-2012, 08:17 PM
Get the first down Eli

BigBlue1971
08-18-2012, 08:17 PM
ok Eli 1st down. start your march right here and now

BigBlue1971
08-18-2012, 08:17 PM
ok Eli you need is 5

Toadofsteel
08-18-2012, 08:17 PM
Nice draw offside

RoanokeFan
08-18-2012, 08:17 PM
That was an overthrow there... but nice threatening Revis

Nice to see Cruz beat Revis

RoanokeFan
08-18-2012, 08:18 PM
Officials seem better than in Jacksonville

Toadofsteel
08-18-2012, 08:18 PM
Why is Barden on the field...

BigBlue1971
08-18-2012, 08:18 PM
cm'on Barden now is the time for you

nycsportzfan
08-18-2012, 08:19 PM
barden su-cks.. I'm so done sticking up for that guy

RoanokeFan
08-18-2012, 08:19 PM
You have to make those catches Ramses

Toadofsteel
08-18-2012, 08:19 PM
Haha roughing the kicker... that suuuuuucks.

RoanokeFan
08-18-2012, 08:19 PM
OH MAN, what a dumb penalty that was

nycsportzfan
08-18-2012, 08:19 PM
YAAA!!! Roughing!

BigBlue1971
08-18-2012, 08:19 PM
cm'on Jets down start no crap

btbrennan
08-18-2012, 08:19 PM
Gotta catch that Ramses....

RoanokeFan
08-18-2012, 08:20 PM
Come on Eli

Toadofsteel
08-18-2012, 08:20 PM
Cruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzz

BigBlue1971
08-18-2012, 08:20 PM
Cruz!

Beast!

nycsportzfan
08-18-2012, 08:20 PM
Ya Vic! Vic looks nasty as usual!

btbrennan
08-18-2012, 08:20 PM
LOL at Weatherford mouthing off.

derekunion28
08-18-2012, 08:20 PM
lucky weathford ok

RoanokeFan
08-18-2012, 08:20 PM
Let's move the chains

RoanokeFan
08-18-2012, 08:21 PM
Nice play to Cruz

nycsportzfan
08-18-2012, 08:21 PM
Wasen't that roughing the wr? Helmet to helmet? Nice catch by cruz!

derekunion28
08-18-2012, 08:21 PM
wow cruz takin hits...landry stilll feels brandon

RoanokeFan
08-18-2012, 08:21 PM
That was helmet to helmet

BigBlue1971
08-18-2012, 08:21 PM
Cruz........

Toadofsteel
08-18-2012, 08:21 PM
The run game needs to get going...

EJ Blue
08-18-2012, 08:21 PM
Landry jeez

nycsportzfan
08-18-2012, 08:22 PM
stop running on obvious run downs.. Switch it up and run when u think pass..

nycsportzfan
08-18-2012, 08:22 PM
Cruz is a FREAKING BEEEAASSTT! What revis! What!

BigBlue1971
08-18-2012, 08:22 PM
Cruz is the go to guy it appears

RoanokeFan
08-18-2012, 08:22 PM
Get the first

Toadofsteel
08-18-2012, 08:23 PM
stop running on obvious run downs.. Switch it up and run when u think pass..

There you go, run on 3rd down against a nickel defense lol

nycsportzfan
08-18-2012, 08:23 PM
stop running on obvious run downs.. Switch it up and run when u think pass.. See what i mean??lol

BigBlue1971
08-18-2012, 08:23 PM
nice run AB

btbrennan
08-18-2012, 08:23 PM
Cruz looking GREAT

RoanokeFan
08-18-2012, 08:23 PM
Good blocking there

nycsportzfan
08-18-2012, 08:23 PM
There you go, run on 3rd down against a nickel defense lolyup..lol Barden doing nothing as usual..

Toadofsteel
08-18-2012, 08:23 PM
Why is Revis covering Barden... don't the jets know that Barden is TERRRRRRRIBLE?

RoanokeFan
08-18-2012, 08:24 PM
What's with Barden not fighting for that one?

BigBlue1971
08-18-2012, 08:24 PM
i hope Barden can show something

dnotch121
08-18-2012, 08:24 PM
Is Barden playing for a spot or what? sheesh act like you wanna be there

RoanokeFan
08-18-2012, 08:24 PM
Cruz drops one

dnotch121
08-18-2012, 08:24 PM
Cruz drop lol

BigBlue1971
08-18-2012, 08:24 PM
1st down Eli keep it going

nycsportzfan
08-18-2012, 08:24 PM
Come on lets get 6!

derekunion28
08-18-2012, 08:24 PM
seems eli threw it to hard

RoanokeFan
08-18-2012, 08:25 PM
Better to take the time out than muff the play

dnotch121
08-18-2012, 08:25 PM
Where is bennett? Cruz looks good lets not over work him now

nycsportzfan
08-18-2012, 08:25 PM
welp, i see playclock running down is still gonna be a issue.. Why change now though??lol

derekunion28
08-18-2012, 08:25 PM
barden playin like a ***** instead of a beast pansy ***

ponch inda face
08-18-2012, 08:25 PM
What's with Barden not fighting for that one?

that's his deal. For his size, he doesn't use his body well.

RoanokeFan
08-18-2012, 08:26 PM
Barden's not going to help his cause if he keeps playing like he has been so far

nycsportzfan
08-18-2012, 08:26 PM
Where is bennett? Cruz looks good lets not over work him now Forget that.. Get that chemistry going now boys! This is exactly how u get beasting by opening season.. Hes only playing a half anyways..

derekunion28
08-18-2012, 08:26 PM
welp, i see playclock running down is still gonna be a issue.. Why change now though??lollmao...........

GMenNY21
08-18-2012, 08:26 PM
These Jets announcers are annoying me already .smh

Toadofsteel
08-18-2012, 08:26 PM
that's his deal. For his size, he doesn't use his body well.

Height does not equal talent... why is this guy still on the roster?

Sundown
08-18-2012, 08:26 PM
bennett for the 1st down

Captain Chaos
08-18-2012, 08:26 PM
Its got to be in the same zip cpde!

derekunion28
08-18-2012, 08:27 PM
get the unicorn in and some rokkies with eli DD AND RANDLE

nycsportzfan
08-18-2012, 08:27 PM
Barden's not going to help his cause if he keeps playing like he has been so far I so thought Ramses was gonna be nasty as a pro.. I gotta give up on em now though.. At least untill he shows me diffrently.

Toadofsteel
08-18-2012, 08:27 PM
Well he did pick up some nice yardage but no first...

RoanokeFan
08-18-2012, 08:27 PM
Nice catch by Bennett

derekunion28
08-18-2012, 08:28 PM
Thers the black uni.....short tho

nycsportzfan
08-18-2012, 08:28 PM
theres bennett.. Sets up a chippy, but wanted a TD

ALLnygIN
08-18-2012, 08:28 PM
I want to see wilson get some run plays against the jets 1st team defense

RoanokeFan
08-18-2012, 08:28 PM
here we go, giants, here we go!!

nycsportzfan
08-18-2012, 08:28 PM
Guranteed TO on this possion by jets.. I personally gurantee it!

RoanokeFan
08-18-2012, 08:29 PM
Let's get the jets three and out first

Toadofsteel
08-18-2012, 08:29 PM
I want to see JPP bury sanchez in the turf... you know, for old times' sake.

dnotch121
08-18-2012, 08:29 PM
LOL So appearently Cruz was a Jet? news to me

Captain Chaos
08-18-2012, 08:29 PM
Nice effort by Bennett1

Harooni
08-18-2012, 08:29 PM
at least cruz still looking great proving he is the real deal and not a 1 year wonder

RoanokeFan
08-18-2012, 08:29 PM
Was Tuck favoring his shoulder when he left the last series?

nycsportzfan
08-18-2012, 08:29 PM
I want to see wilson get some run plays against the jets 1st team defense I want Hixon to get a test or 2.. With barden looking so crumby, i want to see what Hix has.. All i know is my boy Jullian Talley is gonna be seeing his as a big opp wathing barden struggle..

EJ Blue
08-18-2012, 08:30 PM
I want to see wilson get some run plays against the jets 1st team defenseThat means he'd probably stay in to pass block as well, and they're not comfortable with him doing that. Personally, I'd like to see Eli in one piece.

derekunion28
08-18-2012, 08:30 PM
NOT too bad i guess no LT and nick little vinillla

RoanokeFan
08-18-2012, 08:30 PM
at least cruz still looking great proving he is the real deal and not a 1 year wonder

I like his getting behind Revis

Toadofsteel
08-18-2012, 08:30 PM
LOL So appearently Cruz was a Jet? news to me

wishful thinking by the jets announcers...

nycsportzfan
08-18-2012, 08:30 PM
All right, lets see our LB's make some plays! Come on Herzlich!

dnotch121
08-18-2012, 08:31 PM
there we go

RoanokeFan
08-18-2012, 08:31 PM
We have a coverage team!!!

Toadofsteel
08-18-2012, 08:31 PM
ROFL Jets are so sloppy with the penalties...

nycsportzfan
08-18-2012, 08:31 PM
Stan-back boys!! Stan-back!

Sundown
08-18-2012, 08:31 PM
i see a pick here

derekunion28
08-18-2012, 08:31 PM
dam ab going lockers

dnotch121
08-18-2012, 08:31 PM
Uh Oh bradshaw out.....D Wilson time!!!

Toadofsteel
08-18-2012, 08:32 PM
At this point Stanback gets a roster spot over Barden...

nycsportzfan
08-18-2012, 08:32 PM
I thought we might get that TO right there!!!lol I'm telling ya, i feel a TO!

EJ Blue
08-18-2012, 08:32 PM
September 4th


hehehehehe...

Captain Chaos
08-18-2012, 08:32 PM
Nice play Stanback!

Toadofsteel
08-18-2012, 08:32 PM
dam ab going lockers

I think bradshaw was only going to play one series anyway... you know, save his feet for actual games.

BROADWAYSTORM
08-18-2012, 08:32 PM
Oh no bradshaw looked like he pulled his quad.

ponch inda face
08-18-2012, 08:32 PM
Hopefully ABs injury or issue is minor, but Wilson gets some first team snaps.

nycsportzfan
08-18-2012, 08:32 PM
At this point Stanback gets a roster spot over Barden...At this point, Stanbacks been our 2nd best WR, period.. As far as overall help.. Scored a TD, made that play..etc Dude looks mad fast!

EJ Blue
08-18-2012, 08:33 PM
Uh Oh bradshaw out.....D Wilson time!!!If by Wilson you mean Ware.

Toadofsteel
08-18-2012, 08:33 PM
I thought we might get that TO right there!!!lol I'm telling ya, i feel a TO!

No, we don't want Terrell Owens on our team. Unless we kick off Barden for him.

Harooni
08-18-2012, 08:33 PM
oh no Bradshaw!!! hopefully just a slight sprain or discomfort . plz no injuries this game.

derekunion28
08-18-2012, 08:33 PM
I think bradshaw was only going to play one series anyway... you know, save his feet for actual games. yeah me too hoping he going in to locker run to update his FACEBOOK STATUS

Toadofsteel
08-18-2012, 08:34 PM
rofl jets are scared if they're putting 6 olinemen out there...

dnotch121
08-18-2012, 08:34 PM
LMAO sanchez sux!!!

Sundown
08-18-2012, 08:34 PM
wow a timeout!!!!!

derekunion28
08-18-2012, 08:34 PM
What the hell is a to?

Captain Chaos
08-18-2012, 08:34 PM
What happen to Bradshaw, is it precautionary?

nygmen90
08-18-2012, 08:35 PM
turnover?
timeout?

nycsportzfan
08-18-2012, 08:35 PM
Man, Jennifer Aniston is straight banging in FREINDS..lol

RoanokeFan
08-18-2012, 08:36 PM
Let;s get the safety here

ponch inda face
08-18-2012, 08:36 PM
That Jet electric toothbrush commercial is really prophetic.

Toadofsteel
08-18-2012, 08:36 PM
That Jet electric toothbrush commercial is really prophetic.

Seriously...

RoanokeFan
08-18-2012, 08:37 PM
Nice job by Joseph

dnotch121
08-18-2012, 08:37 PM
L Joseph looking good

Toadofsteel
08-18-2012, 08:37 PM
Zone blitz?

nycsportzfan
08-18-2012, 08:37 PM
What the hell is a to?dude, its a Turnover..

RoanokeFan
08-18-2012, 08:37 PM
WOW!! Chase brings the house

ponch inda face
08-18-2012, 08:38 PM
I'm hoping for big things from Joseph this year.

Toadofsteel
08-18-2012, 08:38 PM
Jpppppppppppppppppppp

nycsportzfan
08-18-2012, 08:38 PM
Defense looking sick! Theres my LB play!

btbrennan
08-18-2012, 08:38 PM
Linval Joseph will make an impact this year, mark my words

RoanokeFan
08-18-2012, 08:38 PM
Sack sack sack jpp

ponch inda face
08-18-2012, 08:38 PM
oh yeah and JPP too!

RoanokeFan
08-18-2012, 08:38 PM
here we go, giants, here we go!!

nycsportzfan
08-18-2012, 08:38 PM
Jpp!!!!!!! Ya!

Toadofsteel
08-18-2012, 08:38 PM
http://cbssports.com/images/blogs/Giants_Defense_Jason_Pierre_Paul_Super_Bowl.jpg

Tuckit91
08-18-2012, 08:38 PM
He's down because of JPP

RoanokeFan
08-18-2012, 08:39 PM
How many yards did Hosley give back??

nycsportzfan
08-18-2012, 08:39 PM
All right, its time to see Dom Hixon get back in this comp!

Captain Chaos
08-18-2012, 08:39 PM
JPP....nice effort!

NYG4lifeNYK
08-18-2012, 08:39 PM
Osi caused that sack baby! JPP is such a beast

Sundown
08-18-2012, 08:39 PM
Lets get a TD here and sit the starters

RoanokeFan
08-18-2012, 08:39 PM
Nice run by Ware

nycsportzfan
08-18-2012, 08:39 PM
Nice blocking there1!

Toadofsteel
08-18-2012, 08:39 PM
Jesus when did ware become good?

on a related note: Anyone want to help me eat this crow?

dnotch121
08-18-2012, 08:40 PM
D Ware running better than AB in my opinion

Captain Chaos
08-18-2012, 08:40 PM
Hosley which way are you going????

RoanokeFan
08-18-2012, 08:40 PM
Nice job by Cruz

BigBlue1971
08-18-2012, 08:40 PM
keep it moving Eli

dnotch121
08-18-2012, 08:40 PM
Pay that man!!!

Captain Chaos
08-18-2012, 08:41 PM
Excellent Ware!!!!!!!

ponch inda face
08-18-2012, 08:41 PM
I think Cruz led the league in making teamates run into each other when trying to make a tackle on him.

nygmen90
08-18-2012, 08:41 PM
another nice run by ware

BigBlue1971
08-18-2012, 08:41 PM
Ware is looking good...keep it up

RoanokeFan
08-18-2012, 08:41 PM
Nice run again by Ware, good blocking

nycsportzfan
08-18-2012, 08:41 PM
wow, beasting! Just beasting! Go ahead DJ!

Captain Chaos
08-18-2012, 08:41 PM
Cruzzzzzzzzzzz!!!!!

nygmen90
08-18-2012, 08:41 PM
I think Cruz led the league in making teamates run into each other when trying to make a tackle on him.


haha too bad there isnt a stat on that
remember that eagles game last year haha

Sundown
08-18-2012, 08:41 PM
Anybody missing Beatty? Im not

GMenNY21
08-18-2012, 08:41 PM
Ware looks GOOD so far! :o

RoanokeFan
08-18-2012, 08:42 PM
Tripped up close to the first

dnotch121
08-18-2012, 08:42 PM
Go DJ, yeah thats my DJ

Toadofsteel
08-18-2012, 08:42 PM
Holy jesus Ware... i can only eat so much crow! Keep bein baller man!

BigBlue1971
08-18-2012, 08:42 PM
little short i think

pick up the 1st Eli

nycsportzfan
08-18-2012, 08:42 PM
Lets get this first up the gut with Hynoski!

RoanokeFan
08-18-2012, 08:42 PM
Get teh first here

Captain Chaos
08-18-2012, 08:42 PM
Another nice run by Ware; looking good this year!

nygmen90
08-18-2012, 08:42 PM
nice 1st down from the hynocerous

ponch inda face
08-18-2012, 08:42 PM
haha too bad there isnt a stat on that
remember that eagles game last year haha

yeah, i think that is also what lead to that 90+ yrd catch and run on the jets last yr.

RoanokeFan
08-18-2012, 08:42 PM
Nice, Hynoski gets the first down

Toadofsteel
08-18-2012, 08:42 PM
http://cdn.newsday.com/polopoly_fs/1.3424089.1325550017!/httpImage/image.JPG_gen/derivatives/display_600/image.JPG

nycsportzfan
08-18-2012, 08:42 PM
Lets get this first up the gut with Hynoski! YAA!!!! What a call !!!!lol

BigBlue1971
08-18-2012, 08:42 PM
the era of Hynoski is begun!

Harooni
08-18-2012, 08:42 PM
very pleased all around from what the first team is doing

dnotch121
08-18-2012, 08:43 PM
Bennett time!!!

BigBlue1971
08-18-2012, 08:43 PM
Cruz is Elis favorite

nygmen90
08-18-2012, 08:43 PM
nice quick pass to cruz killin the jets already

Captain Chaos
08-18-2012, 08:43 PM
Hynosorissssssss!!! surprise surprise!!!

RoanokeFan
08-18-2012, 08:43 PM
Cruz and Eli have are in synch

nygmen90
08-18-2012, 08:43 PM
Cruz is Elis favorite

easy to see that tonight

Toadofsteel
08-18-2012, 08:43 PM
Cruz knows how to get open... that's the thing.

BigBlue1971
08-18-2012, 08:44 PM
1st down Eli lets go

Captain Chaos
08-18-2012, 08:44 PM
Cruz is having his way with the Jets!!!!

RoanokeFan
08-18-2012, 08:44 PM
Nice crisp play so far

Toadofsteel
08-18-2012, 08:44 PM
Cant wait to see Dwayne Hendricks level Tebow lol...

btbrennan
08-18-2012, 08:44 PM
Anyone digging Cruz's farmer tan?

RoanokeFan
08-18-2012, 08:44 PM
And that's without Nicks on the field

BigBlue1971
08-18-2012, 08:44 PM
YAA!!!! What a call !!!!lol

great call nyc

nycsportzfan
08-18-2012, 08:44 PM
This is mad fun! I said the other day no one was gonna be able to stop this offense, and this is what i mean.. Ware, Wilson, Hynoski, Hixon, Nicks, Bradshaw, Bennett, Eli, Jerny and Randle..etc Crazy! Pascoe!

Toadofsteel
08-18-2012, 08:45 PM
Once Hakeem Nicks comes back, we're going to be UNSTOPPABLE

ponch inda face
08-18-2012, 08:45 PM
Did Randle get any time with Eli last week? With as open as the third receiver comp is, I am hoping he gets some time with him.

RoanokeFan
08-18-2012, 08:45 PM
Can you imaging being Sanchez if Tebow outplays him????

BigBlue1971
08-18-2012, 08:45 PM
And that's without Nicks on the field

im tellin you Roanoke, its looks dangerous for opponents!

nycsportzfan
08-18-2012, 08:45 PM
great call nyc Thanks buddy. I figured they'd want to check that play out in the preseason, as they didn't use it at all last yr... Hyno can punish in short game..

nygmen90
08-18-2012, 08:45 PM
did anyone see that cut on benett's arm...i saw real quick so it may have not been a cut but it was something

Sundown
08-18-2012, 08:45 PM
Offense will be lethal once Nicks is back and Bennett gets comfortable. I wasnt fond of the Bennett signing but he seems to fit in here,; im warming up to it

RoanokeFan
08-18-2012, 08:46 PM
Barden has been targeted but unproductive

GMenNY21
08-18-2012, 08:46 PM
? ?

nygmen90
08-18-2012, 08:46 PM
Can you imaging being Sanchez if Tebow outplays him????

that would SUCK!!!

RoanokeFan
08-18-2012, 08:46 PM
Let's get a TD now

derekunion28
08-18-2012, 08:46 PM
cruz lookin great him and nicks woooo

BigBlue1971
08-18-2012, 08:46 PM
score right away Eli

Toadofsteel
08-18-2012, 08:47 PM
damn... Ware was looking so good.

RoanokeFan
08-18-2012, 08:47 PM
We have to block better at the point of attack

nygmen90
08-18-2012, 08:47 PM
lets convert this

BigBlue1971
08-18-2012, 08:47 PM
too bad DJ get it now

Sundown
08-18-2012, 08:47 PM
****, go for it!!!

RoanokeFan
08-18-2012, 08:47 PM
Hixon hauls it in

derekunion28
08-18-2012, 08:47 PM
wow ballsie 4-1 pass

ponch inda face
08-18-2012, 08:47 PM
Nice catch Hix!

dnotch121
08-18-2012, 08:47 PM
Easy eeeeeeeeeee!!!!

Toadofsteel
08-18-2012, 08:47 PM
YEAH HIXON!!! You show that scrub Revis!

BigBlue1971
08-18-2012, 08:48 PM
nice throw and catch boys

nygmen90
08-18-2012, 08:48 PM
nice grab by hixon

nycsportzfan
08-18-2012, 08:48 PM
I got my wish and got Hix involved! nice!

RoanokeFan
08-18-2012, 08:48 PM
I love Hixon

Captain Chaos
08-18-2012, 08:48 PM
That third and1 was terrible!!

BigBlue1971
08-18-2012, 08:48 PM
jeez Ware all of a sudden stops

dnotch121
08-18-2012, 08:48 PM
OL gets 0 push for the run smh

m0rbid1
08-18-2012, 08:48 PM
Ware came back to earth.

RoanokeFan
08-18-2012, 08:48 PM
The OLine needs to open things up