PDA

View Full Version : Phil Simms Action Doll on Clearance???????



Weygand
12-15-2011, 03:35 PM
Shame on you Toys r Us (http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=4275604)

BetterthenU
12-15-2011, 07:35 PM
I have the '86 Giants "Starting Lineup" figures all over my man cave. Most people on here remember starting lineup right?

Roosevelt
12-15-2011, 08:34 PM
I have the '86 Giants "Starting Lineup" figures all over my man cave. Most people on here remember starting lineup right?


No cheating. Here's goes.

WR's Manual, Johnson
RB Little Joe
FB Mo
QB Phil
TE Bavaro
Oline Oates, Ard, Benson, Nelson, Godfrey

DL Marshall, Burt, Martin
LB Taylor, Banks, Carson, Reasons
DB's Toast, Perry, Welch, Hill

Kicker Allegre
Punter Landetta

Sure I messed up on the Oline and the DB's...

Harooni
12-15-2011, 08:39 PM
I have a tikibear doll

fletch842
12-15-2011, 09:15 PM
I have the '86 Giants "Starting Lineup" figures all over my man cave. Most people on here remember starting lineup right?


No cheating.* Here's goes.

WR's Manual, Johnson
RB Little Joe
FB Mo
QB Phil
TE Bavaro
Oline Oates, Ard, Benson, Nelson, Godfrey

DL Marshall, Burt, Martin
LB Taylor, Banks, Carson, Reasons
DB's Toast, Perry, Welch, Hill

Kicker Allegre
Punter Landetta

Sure I messed up on the Oline and the DB's...

*

Why do I remember Terry Kinard starting on that team? I didn't look it up either btw.

YATittle1962
12-15-2011, 09:27 PM
go on ebay and check out how much the Simms alternate McFarlane white jersey figure is going for

BurnerNYG
12-15-2011, 09:42 PM
I wonder when the Eli blowup doll is gonna be on clearance so some of these posters can finally get what they been asking Santa for. Lol

Harooni
12-15-2011, 09:48 PM
I wonder when the Eli blowup doll is gonna be on clearance so some of these posters can finally get what they been asking Santa for. Lol

lmao , im sure if there was a link for that , it would sell out here in no time, and one fed ex'd to Chuckies place.

BurnerNYG
12-15-2011, 10:11 PM
I wonder when the Eli blowup doll is gonna be on clearance so some of these posters can finally get what they been asking Santa for. Lol

lmao , im sure if there was a link for that , it would sell out here in no time, and one fed ex'd to Chuckies place.
lol

Weygand
12-16-2011, 12:23 AM
I have the '86 Giants "Starting Lineup" figures all over my man cave. Most people on here remember starting lineup right?


No cheating. Here's goes.

WR's Manual, Johnson
RB Little Joe
FB Mo
QB Phil
TE Bavaro
Oline Oates, Ard, Benson, Nelson, Godfrey

DL Marshall, Burt, Martin
LB Taylor, Banks, Carson, Reasons
DB's Toast, Perry, Welch, Hill

Kicker Allegre
Punter Landetta

Sure I messed up on the Oline and the DB's...




You nailed it except for Mark Collins, IIRC.

Weygand
12-16-2011, 12:25 AM
I have the '86 Giants "Starting Lineup" figures all over my man cave. Most people on here remember starting lineup right?


No cheating. Here's goes.

WR's Manual, Johnson
RB Little Joe
FB Mo
QB Phil
TE Bavaro
Oline Oates, Ard, Benson, Nelson, Godfrey

DL Marshall, Burt, Martin
LB Taylor, Banks, Carson, Reasons
DB's Toast, Perry, Welch, Hill

Kicker Allegre
Punter Landetta

Sure I messed up on the Oline and the DB's...



Why do I remember Terry Kinard starting on that team? I didn't look it up either btw.

Hmmm...Kinard should be listed where he has Herb Welch

Rusty192
12-16-2011, 12:26 AM
I wonder when the Eli blowup doll is gonna be on clearance so some of these posters can finally get what they been asking Santa for. LolI hear it's 50% off on the Cam Newton ones.

Weygand
12-16-2011, 12:27 AM
go on ebay and check out how much the Simms alternate McFarlane white jersey figure is going for

$14??

Honestly, how is Simms not in Canton and Steve Young is?

Weygand
12-16-2011, 12:28 AM
I wonder when the Eli blowup doll is gonna be on clearance so some of these posters can finally get what they been asking Santa for. LolI hear it's 50% off on the Cam Newton ones.


How much for the Sandusky?

/too soon??

YATittle1962
12-16-2011, 01:29 AM
go on ebay and check out how much the Simms alternate McFarlane white jersey figure is going for

$14??*

Honestly, how is Simms not in Canton and Steve Young is?


theres none up now but they were going for around $500.00

only 100 made

Weygand
12-16-2011, 02:10 AM
theres none up now but they were going for around $500.00

only 100 made

Holy Smokes. Imagine the amount of honey do work you'd have to perform to be able to buy it and not get nagged about it.

/especially because I only wear my jerseys around the house

Roosevelt
12-16-2011, 10:22 AM
I wonder when the Eli blowup doll is gonna be on clearance so some of these posters can finally get what they been asking Santa for. Lol

lol. Very good.

Right now they are on sale. Buy one and get an Eli Snuggie 1/2 price. [;)]

Roosevelt
12-16-2011, 10:23 AM
I have the '86 Giants "Starting Lineup" figures all over my man cave. Most people on here remember starting lineup right?


No cheating. Here's goes.

WR's Manual, Johnson
RB Little Joe
FB Mo
QB Phil
TE Bavaro
Oline Oates, Ard, Benson, Nelson, Godfrey

DL Marshall, Burt, Martin
LB Taylor, Banks, Carson, Reasons
DB's Toast, Perry, Welch, Hill

Kicker Allegre
Punter Landetta

Sure I messed up on the Oline and the DB's...




You nailed it except for Mark Collins, IIRC.


Yes, how did I forget Mark. I thought about Kinard too but I wasn't sure which SB he played in.

daynemustgo
12-16-2011, 12:05 PM
face on it looks more like Kent Graham...wtf?

Roosevelt
12-16-2011, 12:36 PM
face on it looks more like Kent Graham...wtf?

That's what I thought.

Weygand
12-16-2011, 12:43 PM
I have the '86 Giants "Starting Lineup" figures all over my man cave. Most people on here remember starting lineup right?


No cheating.* Here's goes.

WR's Manual, Johnson
RB Little Joe
FB Mo
QB Phil
TE Bavaro
Oline Oates, Ard, Benson, Nelson, Godfrey

DL Marshall, Burt, Martin
LB Taylor, Banks, Carson, Reasons
DB's Toast, Perry, Welch, Hill

Kicker Allegre
Punter Landetta

Sure I messed up on the Oline and the DB's...

*


You nailed it except for Mark Collins, IIRC.


Yes, how did I forget Mark.* I thought about Kinard too but I wasn't sure which SB he played in.


Don't worry about it. It was a LONG time ago.

Weygand
12-16-2011, 12:44 PM
How much for the Sandusky?

/too soon??


I really thought this would get some huge guffaws....Sandusky blow up doll....

/is this mic on?

Harooni
12-16-2011, 12:56 PM
too soon weygard

these are on sale for 21.00

http://c-product.images.fansedge.com/50-18/50-18907-Y.jpg

Weygand
12-16-2011, 02:11 PM
too soon weygand

Man...I had almost wet myself laughing so hard.