PDA

View Full Version : Kate Mara



giants-_-
02-06-2013, 12:29 AM
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTQ5NjIxNTY2MF5BMl5BanBnXkFtZTcwNjA1NDg3Mw@@._ V1._SY314_CR89,0,214,314_.jpg


She is the great-granddaughter of the founder of the New York Giants, Timothy Mara and Art Rooney founder of the steelers ,And a famous actress.

Mind=blown the giants and steelers are that connected, i had a crush on her when she played on shooter

http://images2.fanpop.com/images/photos/8000000/Kate-Mara-kate-mara-8028120-1440-900.jpg

TheBookOfEli
02-06-2013, 12:32 AM
http://4.bp.blogspot.com/_Ebtg58yV3_E/TR38fK2VMDI/AAAAAAAACTM/1FJrUxrz-nY/s1600/kate-mara-06.jpg

She is very hot.

giants-_-
02-06-2013, 12:48 AM
Did mods really remove a picture that was in a movie, lol

Carter.525
02-06-2013, 12:51 AM
I'm in love..

ELI_Iz_God
02-06-2013, 12:52 AM
What's NOT to like? :)

gmen0820
02-06-2013, 01:19 AM
Butterface

GiantX
02-06-2013, 02:01 AM
Hotness.

RichGiants81
02-06-2013, 02:18 AM
Butterface
Totally agree haha

GiantRoc
02-06-2013, 02:25 AM
Butterface

Come on. Really? She's cute as hell. Like you guys would say no to being seen with girl like that. Damn we got some studs on this board. HAHAHA.

SweetZombieJesus
02-06-2013, 05:36 AM
Her sister, Rooney Mara's career is certainly taking off.

Carter.525
02-06-2013, 07:38 AM
Butterface

take it back !!

giants-_-
02-06-2013, 11:14 AM
Butterface

http://glamazondiaries.com/wp-content/uploads/2012/03/kate-mara-poster-8e70a.jpg

k

gmen0820
02-06-2013, 02:15 PM
Come on. Really? She's cute as hell. Like you guys would say no to being seen with girl like that. Damn we got some studs on this board. HAHAHA.Hey I'm not saying I wouldn't, I'm just saying that if she wasn't famous (or even affiliated with the Giants/Steelers) not many people would be salivating over her.

BTW, giants-_-, in the last picture you just posted, she looks hot as ****. So I'll give you that. First pic, butterface.

TheEnigma
02-06-2013, 02:27 PM
Butterface

http://cdn.nextround.net/upcoming/thumbs/2012/01/24/Meme-Watch-210-Would-Not-Bang-508-m.jpg

Your comment reminded me of this meme.

Carter.525
02-06-2013, 02:34 PM
I think I'm catching feelings for Kate..

giants-_-
02-06-2013, 09:38 PM
Hey I'm not saying I wouldn't, I'm just saying that if she wasn't famous (or even affiliated with the Giants/Steelers) not many people would be salivating over her.

BTW, giants-_-, in the last picture you just posted, she looks hot as ****. So I'll give you that. First pic, butterface.

Is got older first pic she was a teen i think watch tge movie shooter is great and she is in it its on netflix i belive

sharick88
02-07-2013, 05:57 PM
Butterface

HAHA, very true statement. Does she also suffer from Noassatall?

gmen0820
02-09-2013, 10:20 PM
HAHA, very true statement. Does she also suffer from Noassatall? Lmao!http://www.aceshowbiz.com/images/wennpic/kate-mara-premiere-house-of-cards-03.jpg

L.T.56
02-24-2013, 11:17 PM
her sister rooney is very pretty also. her name is also pretty epic. rooney after her great grandfather art rooney sr. from her mother's side, founder of the pittsburgh steelers, and mara, after her great grandfather tim mara from her father's side, founder of the new york giants. talk about being from football royalty.

blueribbon
02-25-2013, 10:40 PM
Whoa.... just check her out on dailymotion.com and this girl is not bashful at all. And she's definitely hot.

512

blueribbon
02-25-2013, 11:06 PM
her sister rooney is very pretty also. her name is also pretty epic. rooney after her great grandfather art rooney sr. from her mother's side, founder of the pittsburgh steelers, and mara, after her great grandfather tim mara from her father's side, founder of the new york giants. talk about being from football royalty.

Whoa again.......this must run in the family, she's not bashful either. She's definitely pretty but Kate's got that girl next door look.

515

miked1958
02-26-2013, 01:04 AM
She says she is a huge giants and steelers fan and when she missed an Impt game yrs back due to her career, she had a clause written into all her contracts that if either of those teams makeS SB she gets to attend. And since then she has been there to see last 3 titles won