PDA

View Full Version : Eli Manning Tears into TMZ!



Eli TO Shockey
05-19-2013, 05:57 PM
http://www.youtube.com/watch?v=42ms-G76gcA&feature=youtu.be

Rudyy
05-19-2013, 06:02 PM
Eli is hotter. Sry random guy who looks like Eli..

Eli TO Shockey
05-19-2013, 06:03 PM
Eli is hotter. Sry random guy who looks like Eli..

lol they look identical.

Rudyy
05-19-2013, 06:06 PM
lol they look identical.At first glance I thought it was Eli, and I was thinking to myself "YO..***, YOU 'SPOSE TO BE TRAINING BRAH" but then I saw the side of his face and was like "Hehehe...Eli's side face doesn't look like that..BECAUSE THAT'S NOT HIM!" And yeah.


I really said all of that btw.

Eli TO Shockey
05-19-2013, 06:10 PM
At first glance I thought it was Eli, and I was thinking to myself "YO..***, YOU 'SPOSE TO BE TRAINING BRAH" but then I saw the side of his face and was like "Hehehe...Eli's side face doesn't look like that..BECAUSE THAT'S NOT HIM!" And yeah.


I really said all of that btw.

LOL. he probably gets bombarded by giants fans all the time. No wonder Eli has a bad rep with being a *** in public. This guy looks just like him!!

penguinfarmer
05-19-2013, 06:19 PM
I was wondering why that guy signed Ellie Maning on my underwear.

Moke
05-19-2013, 06:29 PM
Holy ****, I'm convinced that's Eli Manning! Guy must get so much ***** because of that.

SweetZombieJesus
05-19-2013, 06:33 PM
OK but why is the guy pushing the cart with the luggage trying to push away the papar***i?

FishinTheSalt
05-19-2013, 06:40 PM
Wierd thing is the guy acting like a body guard at the beginning.

FishinTheSalt
05-19-2013, 06:42 PM
OK but why is the guy pushing the cart with the luggage trying to push away the papar***i?

Beat me to it

PierrePaul
05-19-2013, 07:16 PM
You got me. Very funny.

egyptian420
05-19-2013, 07:18 PM
Wow that guy is Eli's identical twin.....but yea, I don't get the bodyguard thing

FBomb
05-19-2013, 08:30 PM
I bet this guy could never walk through downtown Boston!!!

4thand1
05-19-2013, 08:34 PM
He sounds nothing like Eli though

SweetZombieJesus
05-19-2013, 08:38 PM
Letterman should get these two together

MattyD21
05-19-2013, 11:02 PM
This is amazing lmaooo

blu_buddha
05-19-2013, 11:30 PM
This is proof Eli has clones that is why he never "seems" to miss a game after an injury....What else would do you do with a 100 million dollars?...They are going to break all the QB records.

giantsfan420
05-20-2013, 04:15 AM
that did blow my mind lol. i thought it was eli at first. when they got outside and crssed the street can tell its not him, but when he says "no comment" it fully looks like Eli.

Captain Chaos
05-20-2013, 04:21 AM
That is funny!

Mercury
05-20-2013, 09:19 AM
It also explains Eli's inconsistency. Sometimes he's just not himself.

TheAnalyst
05-20-2013, 09:53 AM
Wow. This Eli seems a bit less goofy though. lol

And I always thought this kid on youtube was what Eli looked like as a kid.

http://www.randyillum.com/youtube/daxflame.jpg

Flip Empty
05-20-2013, 11:26 AM
This is proof Eli has clones that is why he never "seems" to miss a game after an injury....What else would do you do with a 100 million dollars?...They are going to break all the QB records.

The Prestige 2

Moke
05-20-2013, 11:32 AM
That's why Eli looks dumb all the time, because he has clones!

joemorrisforprez
05-20-2013, 11:35 AM
I can proudly say that I've watched less than 5 minutes of TMZ, including the fake Eli clip.

I'd rather go sunbathing in Chernobyl than sit through an episode of that ****ing garbage.

Moke
05-20-2013, 11:44 AM
Yeah, wtf is TMZ anyway? Is that like an entertainment site that has little to no entertainment?

dezzzR
05-20-2013, 11:56 AM
Why the hell are they asking him about Tebow?

Giantz4Life
05-20-2013, 11:58 AM
Yeah, wtf is TMZ anyway? Is that like an entertainment site that has little to no entertainment?

Dated a girl who was obsessed with TMZ. Unfortunately, I know about it all too well. Basically, it's for people who are obsessed with celebrities.

Example:

"OMG! Rihanna went to McDonald's and ordered 5 Big Macs........Fascinating!"

FishinTheSalt
05-20-2013, 12:05 PM
Why the hell are they asking him about Tebow?

If they think that would spur some kind of reaction from Easy Eli than they really don't know him at all. He barely reacts to winning a sb.

Harooni
05-20-2013, 12:42 PM
the guy looks like Eli and ben afflick had a baby.

TheAnalyst
05-20-2013, 12:44 PM
Yeah, wtf is TMZ anyway? Is that like an entertainment site that has little to no entertainment?

A more reliable version of ESPN?

Harooni
05-20-2013, 04:51 PM
Wow. This Eli seems a bit less goofy though. lol

And I always thought this kid on youtube was what Eli looked like as a kid.

http://www.randyillum.com/youtube/daxflame.jpg
lol

tcseacliff
05-20-2013, 05:17 PM
OK but why is the guy pushing the cart with the luggage trying to push away the papar***i?

the guy pushing the cart, wants the idots to get out of his way, he has a tip to worry about ! he could give a rats butt about Eli!

nygfanmaybe
05-21-2013, 08:51 AM
I'm pretty sure it's not Eli because if you look real close right near the end you can tell he's not wearing brown shoes...

Harooni
05-22-2013, 02:09 AM
I'm pretty sure it's not Eli because if you look real close right near the end you can tell he's not wearing brown shoes...
rofl

giantsfan420
05-22-2013, 03:29 AM
The Prestige 2classic!

PRGiant
05-23-2013, 12:58 AM
Awesome