PDA

View Full Version : I CANT FIND ANY YOUNG PICS OF TOM COUGHLIN



TheIncredibleErk
01-04-2012, 11:47 AM
i know this is out of no where in an important week. but i have been trying to find pictures of tom coughlin without any grey hair and i cannot find any. I cant even find pictures of him from when he was a NY Giants assistant coach in the 80s/90s.

I feel like he was born old, thats why i wanted to see what he looked like younger

Anybody have any better luck than me finding childhood or young adulthood pics of him?

Rudyy
01-04-2012, 11:50 AM
"I feel like he was born old" LMAO

TheIncredibleErk
01-04-2012, 12:12 PM
http://blog.syracuse.com/kirst/2008/02/large_0206rmngwat3.jpg


heres one of him in HS that i found, dont know how to post the picture to this board, can someone do it for me

NY_Eli
01-04-2012, 12:13 PM
http://blog.syracuse.com/kirst/2008/02/large_0206rmngwat3.jpg


heres one of him in HS that i found, dont know how to post the picture to this board, can someone do it for me

http://blog.syracuse.com/kirst/2008/02/large_0206rmngwat3.jpg

YATittle1962
01-04-2012, 12:37 PM
http://img830.imageshack.us/img830/6849/555at.jpg
http://img440.imageshack.us/img440/7222/222hj.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/263/333bjf.jpg
http://img829.imageshack.us/img829/1656/444nq.jpg
here he is with team mates Larry Czonka and Floyd Little
http://img6.imageshack.us/img6/1802/111oqz.jpg


http://img440.imageshack.us/img440/5600/largelarge080125coughli.jpg

again with Czonka and little

http://img715.imageshack.us/img715/1460/littlecassatacouglincso.jpg
http://img861.imageshack.us/img861/7979/64266509.jpg

pino
01-04-2012, 12:50 PM
I love you for that YA. Great pics! LOL

fansince69
01-04-2012, 01:59 PM
I love you for that YA. Great pics! LOL

All this time I always thought he was just born looking like he does today

JMFP2
01-04-2012, 02:37 PM
http://img830.imageshack.us/img830/6849/555at.jpg

This would make a great avatar pic.....has a Little Rascals quality to it.

jomo
01-04-2012, 02:40 PM
http://img830.imageshack.us/img830/6849/555at.jpg http://img440.imageshack.us/img440/7222/222hj.jpg http://img94.imageshack.us/img94/263/333bjf.jpg http://img829.imageshack.us/img829/1656/444nq.jpg here he is with team mates Larry Czonka and Floyd Little http://img6.imageshack.us/img6/1802/111oqz.jpg http://img440.imageshack.us/img440/5600/largelarge080125coughli.jpg again with Czonka and little http://img715.imageshack.us/img715/1460/littlecassatacouglincso.jpg http://img861.imageshack.us/img861/7979/64266509.jpg</P>


That's quite a stash YA. I haven't seen a single one of them before.</P>

G-Man67
01-04-2012, 02:47 PM
yeah he was born with a clipboard in hand ... maybe a little less gray



funny thing was, he sat out his Dr. for 1/2 a surgery for delivering him 10 minutes late :)

bansaw
01-04-2012, 02:50 PM
thread of the year

fansince69
01-04-2012, 03:04 PM
yeah he was born with a clipboard in hand ... maybe a little less gray



funny thing was, he sat out his Dr. for 1/2 a surgery for delivering him 10 minutes late :)</p>


</p>

LMAO
</p>

YATittle1962
01-04-2012, 03:11 PM
thread of the year



easily

PLEASE someone use that young pic as an avi

Giantsin04
01-04-2012, 03:21 PM
thread of the year



The title has a little Sandusky theme to it, but overall, it's strong!!

Eli TO Shockey
01-04-2012, 03:52 PM
thread of the year



easily

PLEASE someone use that young pic as an avi

done!! lol

FlyingTruck
01-04-2012, 03:59 PM
thread of the year



The title has a little Sandusky theme to it, but overall, it's strong!!LOL. Definitely an awesome thread though.

Jiffy Jeff
01-04-2012, 04:01 PM
http://blog.syracuse.com/kirst/2008/02/large_0206rmngwat3.jpg


heres one of him in HS that i found, dont know how to post the picture to this board, can someone do it for me

http://blog.syracuse.com/kirst/2008/02/large_0206rmngwat3.jpg




Man.....I thought Coughlin was quite a bit older, but he played on the same b-ball squad as Andy Reid, huh? I guess Andy actually did more than punt, pass, and kick.........and all-you-can-eat buffet demolition.

GiantWarfare
01-04-2012, 04:19 PM
thread of the year



The title has a little Sandusky theme to it, but overall, it's strong!!

LMAO!!!

But yea, agreed, this thread is priceless!

I too am shocked to discover that TC really was young one time!

Unbelievable!

YATittle1962
01-04-2012, 04:45 PM
thread of the year



easily

PLEASE someone use that young pic as an avi

done!! lol


that is so amazingly perfect and I think you should never change it!!!!!!!

i cannot stop laughing...

SEC105
01-04-2012, 04:51 PM
http://img830.imageshack.us/img830/6849/555at.jpg This would make a great avatar pic.....has a Little Rascals quality to it.</P>


Tom was Spanky!!!!......guess who's on the left? lol</P>


http://www.thelittlerascals.net/spankyalfalfa2.gif</P>

Furiator
01-04-2012, 09:51 PM
He's so old camera's weren't invented when he was born!

But that just means he has all the experience in the world!

ny06
01-04-2012, 10:00 PM
http://img830.imageshack.us/img830/6849/555at.jpg</P>


The 19th century seems like a happy time.</P>

Breezely
01-04-2012, 10:01 PM
Man! I love being a Giants fan!!!!!! "he was always old". LMAO

jomo
01-04-2012, 10:17 PM
thread of the year

easily PLEASE someone use that young pic as an avi

done!! lol
[Y]lol thread of the year on 1/4/12!

Bones911
01-04-2012, 10:18 PM
best thread ever! Hysterical!

I actually have a Tom Coughlin autograph in my collection. Anyone else?

OrangeGiant
01-05-2012, 10:13 AM
http://blog.syracuse.com/kirst/2008/02/large_0206rmngwat3.jpg heres one of him in HS that i found, dont know how to post the picture to this board, can someone do it for me http://blog.syracuse.com/kirst/2008/02/large_0206rmngwat3.jpg Man.....I thought Coughlin was quite a bit older, but he played on the same b-ball squad as Andy Reid, huh? I guess Andy actually did more than punt, pass, and kick.........and all-you-can-eat buffet demolition.</P>


LMAO</P>

Firenugget
01-05-2012, 12:05 PM
ok...sooooo....now you gotta find a naked one for Harooni. (at least topless)

TrueBlue@NYC
01-05-2012, 12:17 PM
Big props to YA for breaking into the Coughlin family vault and stealing these pics of TC from yesteryear. </P>


The pics are in black and white, not b/c camereas didn't have color yet, but b/c color wasn't even discovered yet. </P>