Announcement

Collapse
No announcement yet.

THEE NYG SWAG THREAD

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Moke View Post
    Yeah there is a slight possibility that Witten gets 25 points on BYE week.
    LOL
    Mood: WOOF!

    Comment


    • Originally posted by JPizzack View Post
      You realize now that you settled for 11 points, Witten is going to get like 25 right?
      Dude..you just got owned by Moke..which is an insult in itself (love ya Mokey).
      Mood: WOOF!

      Comment


      • Originally posted by Moke View Post
        Yeah there is a slight possibility that Witten gets 25 points on BYE week.
        HAHAHA. i dont own any cowboys, i wouldnt have really known that without looking =P
        Oderint Dum Metuant

        It's too bad, I'm too good....

        Comment


        • WHAT A BEAUTIFUL DAY
          Mood: WOOF!

          Comment


          • btw, you DID say "witten on my bench"...and we know what that insinuates.
            Oderint Dum Metuant

            It's too bad, I'm too good....

            Comment


            • Originally posted by Rudyy View Post
              Dude..you just got owned by Moke..which is an insult in itself (love ya Mokey).
              OH SNAP!!!

              haha

              <3

              Comment


              • Originally posted by Moke View Post
                OH SNAP!!!

                haha

                <3
                When are we getting married?
                Mood: WOOF!

                Comment


                • Originally posted by Rudyy View Post
                  When are we getting married?
                  Whenever I can afford a ring baby baby

                  Comment


                  • Originally posted by Morehead State View Post
                    I told my wife after I posted this that you would say that exact thing. Her response was..."do you really think he's that stupid?"

                    I'm giving you back another Z just for being you.......
                    lol maybe you two can explain it too me one day. I dont believe Mrs Morehead is as mean as you are.
                    Last edited by dezzzR; 11-15-2013, 11:05 AM.

                    Comment


                    • Originally posted by Moke View Post
                      Yeah, trying to sign up for one of these defenseless driving courses or w.e, my mom says we can save 10% on the car insurance bill so.
                      Yea Im about to take one too. It adds up.

                      Comment


                      • Originally posted by dezzzR View Post
                        lol maybe you two can explain it too me one day. I dont believe Mrs Morehead is as mean as you are.
                        She was taking your side Dez. She couldn't believe anyone would miss that joke.
                        Deny everything. Admit nothing. Make counter accusations.

                        Comment


                        • Come on people its Friday. Lets get weird in here.

                          Comment


                          • Originally posted by Morehead State View Post
                            She was taking your side Dez. She couldn't believe anyone would miss that joke.
                            I like her more than you already.

                            Comment


                            • So what do you guys think about our defense? Are they coming together and finally playing at a high level, or are the teams theyre playing just that bad?

                              Comment


                              • Originally posted by dezzzR View Post
                                I like her more than you already.
                                Everybody does.
                                Deny everything. Admit nothing. Make counter accusations.

                                Comment

                                Working...
                                X