Announcement

Collapse
No announcement yet.

THEE NYG SWAG THREAD

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by brownelvis54 View Post
    I believe you were talking to me.

    I look for pants that go about two inches below the belly button, I do not envision myself as something that i'm not but do not assume that just because I do not want to show my privates in public that I am obese.

    The problem with all jeans right now (guys and gals) is that they are made only for the teenage generation and or for the people who want to make a statement. I've made my statements in the past, i'm done now.

    Nothing is left to the imagination anymore. Because of the way pants are made we all know which side men are hanging on, and what they have to offer, we also know exactly what the cracks of all the gals look like, along with their camel toes. I know, I know, men like that look.



    I try so hard to ignore you but it's impossible. I just find myself wanting you more and more....

    Help me, Jesus!

    Comment


    • Originally posted by Rudyy View Post
      This song brings back memories http://youtu.be/YwSZvHqf9qM

      Nice. A great version form the Rolling Thunder Revue tour (which was before I was a fan)

      Sarcasman, youngster

      Comment


      • Originally posted by Sarcasman View Post
        Nice. A great version form the Rolling Thunder Revue tour (which was before I was a fan)

        Sarcasman, youngster
        Dad played this when we were little, going on road trips and what not.
        Mood: WOOF!

        Comment


        • Originally posted by Rudyy View Post
          Dad played this when we were little, going on road trips and what not.
          Your Dad has tremendous taste; that must be why your musical taste is so varied and interesting.

          Comment


          • So, you gonna go out with that dude or what? You should tell him you only date guys what speak Latin

            Comment


            • Originally posted by Sarcasman View Post
              So, you gonna go out with that dude or what? You should tell him you only date guys what speak Latin
              Lol

              I turned him down in the nicest way possible.
              Mood: WOOF!

              Comment


              • Originally posted by Sarcasman View Post
                Your Dad has tremendous taste; that must be why your musical taste is so varied and interesting.
                He does! It's great.
                I definitely get most of my taste from him.
                Mood: WOOF!

                Comment




                • Just got tagged in this pic, no idea where its from. But yup thats me and my boys, LOL


                  .... Ugh, too much whiskey last night, wound up doing the ol drunk sexting with my ex at 5am, as you can tell i get drunk and make EXCELLENT decisions, LOL
                  Come check the G-Fambulance and The Scarf Soldiers every home game in Lot L6, and like us on facebook and instagam 'NYG Scarf Soldiers'

                  Comment


                  • Be Jealous of the 1300lbs of lovin, LMAO
                    Come check the G-Fambulance and The Scarf Soldiers every home game in Lot L6, and like us on facebook and instagam 'NYG Scarf Soldiers'

                    Comment


                    • Originally posted by Kase-1 View Post


                      Just got tagged in this pic, no idea where its from. But yup thats me and my boys, LOL


                      .... Ugh, too much whiskey last night, wound up doing the ol drunk sexting with my ex at 5am, as you can tell i get drunk and make EXCELLENT decisions, LOL
                      Lol that's funny.

                      So I tried hookah for the first time last night.
                      Before that I got super ****ing high.
                      Oh my God..
                      Mood: WOOF!

                      Comment


                      • Originally posted by Rudyy View Post
                        Lol that's funny.

                        So I tried hookah for the first time last night.
                        Before that I got super ****ing high.
                        Oh my God..
                        Like tobacco out of a hookah, or some fine green in there??

                        Im a huge supporter of Vaping, ive totally become a weed snob in my days, LOL
                        Come check the G-Fambulance and The Scarf Soldiers every home game in Lot L6, and like us on facebook and instagam 'NYG Scarf Soldiers'

                        Comment


                        • Originally posted by Kase-1 View Post
                          Like tobacco out of a hookah, or some fine green in there??

                          Im a huge supporter of Vaping, ive totally become a weed snob in my days, LOL
                          No no tobacco.
                          That **** when you're high is insane.
                          Mood: WOOF!

                          Comment


                          • Oh yea Rudy, Im giving you permission to take down the Cruz photo and replace it with mine. My sculpted greek-God-like body will be an easy transition from that Cruz pic. Look at that red bandanna and beard, thats the definition of a MAN!!!! LMAO
                            Come check the G-Fambulance and The Scarf Soldiers every home game in Lot L6, and like us on facebook and instagam 'NYG Scarf Soldiers'

                            Comment


                            • Originally posted by Kase-1 View Post
                              Oh yea Rudy, Im giving you permission to take down the Cruz photo and replace it with mine. My sculpted greek-God-like body will be an easy transition from that Cruz pic. Look at that red bandanna and beard, thats the definition of a MAN!!!! LMAO




                              I mean, there's really no comparison. You make Doryphoros look like a lanky, prepubescent, flat chested middle school girl.
                              Mood: WOOF!

                              Comment


                              • Originally posted by Rudyy View Post




                                I mean, there's really no comparison. You make Doryphoros look like a lanky, prepubescent, flat chested middle school girl.
                                LMFAO

                                What a little girly man!!!!
                                Come check the G-Fambulance and The Scarf Soldiers every home game in Lot L6, and like us on facebook and instagam 'NYG Scarf Soldiers'

                                Comment

                                Working...
                                X