Announcement

Collapse
No announcement yet.

THEE NYG SWAG THREAD

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by BigBlueBoricua View Post
    I thought it was just a headbutt.
    Bite mark was posted in the fifa world cup thread.

    Also, good job Rudy. That's hilarious.

    This is the most I've posted here since last year probably.

    Comment


    • Originally posted by Rudyy View Post
      lmfao oh God haha that was funny, imagine that.


      lol Pay Attention!

      Comment


      • Woah. reached 12k posts here finally

        Comment


        • They should start biting in the NFL too.
          1927, 1934, 1938, 1956, 1986, 1990, 2007, 2011

          Osi Umenyiora : " There's Nothing Like Being a NY GIANT ! "

          Comment


          • Originally posted by Rudyy View Post
            shut up justin


            hahaha internet anonymity?? how are you anonymous when your real name is on Facebook
            you dumb....you dumb as hell
            Oderint Dum Metuant

            It's too bad, I'm too good....

            Comment


            • Originally posted by BigBlueBoricua View Post
              They should start biting in the NFL too.
              imagine if the real reason facemasks were implemented was actually because of biting? lmao
              Oderint Dum Metuant

              It's too bad, I'm too good....

              Comment


              • teenage mutant ninja turtles

                Comment


                • Originally posted by Moke View Post
                  teenage mutant ninja turtles
                  the original movie...yea, it still holds up.....
                  Oderint Dum Metuant

                  It's too bad, I'm too good....

                  Comment


                  • Originally posted by JPizzack View Post
                    imagine if the real reason facemasks were implemented was actually because of biting? lmao
                    That dude is a sicko !!! I can't believe he chomped on that guy. I am shocked and LMFAO too !!!
                    1927, 1934, 1938, 1956, 1986, 1990, 2007, 2011

                    Osi Umenyiora : " There's Nothing Like Being a NY GIANT ! "

                    Comment


                    • Originally posted by JPizzack View Post
                      the original movie...yea, it still holds up.....
                      The new one does look like it was touched by Michael Bay, but lingering on past movies and not giving new ones a chance is foolish

                      Comment


                      • Originally posted by Moke View Post
                        The new one does look like it was touched by Michael Bay, but lingering on past movies and not giving new ones a chance is foolish
                        I can't get over how the turtles dont look the part of the originals. they have no nose/snout, and it just makes them soooo sketchy looking. no me gusta
                        Oderint Dum Metuant

                        It's too bad, I'm too good....

                        Comment


                        • I'll still watch it. I like that it looks pretty fun. I try and give many movies a chance regardless but I know what you are saying.

                          Comment


                          • Originally posted by JPizzack View Post
                            I can't get over how the turtles dont look the part of the originals. they have no nose/snout, and it just makes them soooo sketchy looking. no me gusta
                            and they are huge, like the Hulk.
                            1927, 1934, 1938, 1956, 1986, 1990, 2007, 2011

                            Osi Umenyiora : " There's Nothing Like Being a NY GIANT ! "

                            Comment


                            • Funny how people get mad because people in the US root for teams like Italy

                              Comment


                              • Originally posted by Moke View Post
                                Funny how people get mad because people in the US root for teams like Italy
                                I do, youre an American right?

                                Comment

                                Working...
                                X