Announcement

Collapse
No announcement yet.

THEE NYG SWAG THREAD

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by JPizzack View Post
    You got a link for that? I dont really know what youre referring to.
    http://www.gmen.com/Original-GMEN-Ul...hirt-P1C1.aspx

    To be honest the snap backs look a bit better than the fitted

    Comment


    • lol...sooooo that site comes up blocked at work, quoting "adult & pornography" lmao

      guess i'll have to check it out at home. haha
      Oderint Dum Metuant

      It's too bad, I'm too good....

      Comment


      • Originally posted by JPizzack View Post
        lol...sooooo that site comes up blocked at work, quoting "adult & pornography" lmao

        guess i'll have to check it out at home. haha
        lol Yea Stra has a nudie pic on the opening page.

        Comment


        • Originally posted by dezzzR View Post
          lol Yea Stra has a nudie pic on the opening page.
          --___--
          Oderint Dum Metuant

          It's too bad, I'm too good....

          Comment


          • Originally posted by JPizzack View Post
            --___--
            The stomp is actually Osi taking a Giant shat.

            Comment


            • Originally posted by dezzzR View Post
              The stomp is actually Osi taking a Giant shat.
              is that why you visit the site so often

              btw....i forgot that we used to say "Osi" instead of "****".......im bringing it back, because that Osi was hilarious while it lasted
              Oderint Dum Metuant

              It's too bad, I'm too good....

              Comment


              • the lounge.....lol

                Comment


                • Hakeem Nicks is DOUBTFUL for Sunday blaaaah

                  Comment


                  • Originally posted by dezzzR View Post
                    Hakeem Nicks is DOUBTFUL for Sunday blaaaah
                    ugh! you gotta be kidding me!! Aside from the fact that the combinations of WRs makes our offense potent, im heavily invested in Nicks in fatnasy this year. 3 teams i have him!! lol

                    Hasn't he practiced the last few days? what gives?
                    Oderint Dum Metuant

                    It's too bad, I'm too good....

                    Comment


                    • Originally posted by JPizzack View Post
                      ugh! you gotta be kidding me!! Aside from the fact that the combinations of WRs makes our offense potent, im heavily invested in Nicks in fatnasy this year. 3 teams i have him!! lol

                      Hasn't he practiced the last few days? what gives?
                      Theyre saying his foots bothering him and his knee is starting to swell.

                      Comment


                      • Originally posted by dezzzR View Post
                        Theyre saying his foots bothering him and his knee is starting to swell.
                        turrrble.
                        Oderint Dum Metuant

                        It's too bad, I'm too good....

                        Comment


                        • http://www.huffingtonpost.com/2012/0...tml?1348847475

                          Comment


                          • what....the......osi......
                            Oderint Dum Metuant

                            It's too bad, I'm too good....

                            Comment


                            • Have a great weekend duuudes

                              Comment


                              • So is this a legit clique, or is it OK to post here?

                                Just asking, although I shouldn't need permission :P

                                Comment

                                Working...
                                X