Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Freaking Lounge

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • I've been heavily into torrents since like 2003, so anything I watch I just download. The only safe torrent sites these days are the very private ones, so I fanagled a few invites here and there, and i should be set so long as the internet exists. lol
    Oderint Dum Metuant

    It's too bad, I'm too good....

    Comment


    • Originally posted by Rusty192 View Post
      shut up and take the damn lollipops
      I am taking my lollipops that I love so much.

      Originally posted by Rusty192 View Post
      I dont even know when his actual B-day is, I just know he likes frickin lollipops.
      March 1st, mad late. But I forgive you. I know you can be a bit RUSTY with dates.

      Originally posted by JPizzack View Post
      I've been heavily into torrents since like 2003, so anything I watch I just download. The only safe torrent sites these days are the very private ones, so I fanagled a few invites here and there, and i should be set so long as the internet exists. lol
      I hate torrents. Never directly downloaded anything myself. My friend downloaded something for me like 6 years ago though. I just never touched them.

      Comment


      • Originally posted by Moke View Post
        I hate torrents. Never directly downloaded anything myself. My friend downloaded something for me like 6 years ago though. I just never touched them.
        cuz youre a *****....
        Oderint Dum Metuant

        It's too bad, I'm too good....

        Comment


        • Originally posted by JPizzack View Post
          cuz youre a *****....
          Rather not get in trouble for anything lol. Direct downloads all the way.

          Comment


          • Originally posted by Moke View Post
            Rather not get in trouble for anything lol. Direct downloads all the way.
            Gay
            Mood: WOOF!

            Comment


            • Originally posted by Rudyy View Post
              Gay
              Reported

              Comment


              • Originally posted by Moke View Post
                Reported
                Instaban?
                Mood: WOOF!

                Comment


                • you ever been banned Moke?

                  Comment


                  • No, should I have?

                    Comment


                    • I dont know should you?

                      you're always startin crap with the mods im just kinda surprised they haven't made you.....disappear yet. lol jk

                      Comment


                      • Originally posted by Rusty192 View Post
                        I dont know should you?

                        you're always startin crap with the mods im just kinda surprised they haven't made you.....disappear yet. lol jk
                        I'm mad surprised too. But I sent a PM to one of the mods stating my apology for being a ******.

                        Comment


                        • you're a good person

                          Comment


                          • I'm definitely trying to be man. It's a transition. Trying to love errrrrrrrrrrbody

                            Comment


                            • Leave Moke alone, Chadsworth.
                              Mood: WOOF!

                              Comment


                              • Whats up Chadsworth

                                Comment

                                Working...
                                X