Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Freaking Lounge

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Moke View Post
    That sounds so ****ing awesome right now.

    IN BEFORE JPIZZACK CALLS ME A LITTLE SISSY GIRL FOR LIKING SALADS.
    IT'S SO GOOD OMG.

    THINK OF THE GREATEST BLOW JOB YOU'VE EVER RECEIVED..AND MULTIPLY THAT BY SIX MILLION....AND THEN EAT IT.

    THAT'S HOW IT TASTES LIKE.
    Mood: WOOF!

    Comment


    • Originally posted by Rudyy View Post
      This is tight. Never heard of RA, weird.

      Do you know Quasimoto? http://www.youtube.com/watch?v=iEHRz_4ROLQ
      Im proud of you Rudy. You know good hip hop. Not many women do.

      Comment


      • Originally posted by dezzzR View Post
        Im proud of you Rudy. You know good hip hop. Not many women do.
        Thanks.

        Most women like stupid Lil' Wayne and Gucci Mane. Stupidness.
        Mood: WOOF!

        Comment


        • Originally posted by Rudyy View Post
          IT'S SO GOOD OMG.

          THINK OF THE GREATEST BLOW JOB YOU'VE EVER RECEIVED..AND MULTIPLY THAT BY SIX MILLION....AND THEN EAT IT.

          THAT'S HOW IT TASTES LIKE.

          That's a mighty fine ****ing taste then because the best blowjob I've ever gotten was AHMAZIN

          Comment


          • I got accidentally drunk on Monday night...it was so terrible. had a few friends who wanted to grab some beer down at the bar, and get something to eat....next thing you know, the night has moved way too fast.

            I know i've probably drank far too much when I reach back to dust something off my shoulder, only to realize it's the floor.
            Oderint Dum Metuant

            It's too bad, I'm too good....

            Comment


            • Originally posted by JPizzack View Post
              I got accidentally drunk on Monday night...it was so terrible. had a few friends who wanted to grab some beer down at the bar, and get something to eat....next thing you know, the night has moved way too fast.

              I know i've probably drank far too much when I reach back to dust something off my shoulder, only to realize it's the floor.
              Yeah okay, stop lying. You had wine dude


              In all seriousness, what beer?

              Comment


              • Originally posted by Moke View Post
                Yeah okay, stop lying. You had wine dude


                In all seriousness, what beer?
                yea, we were drinking by the pitcher....few different kinds. Sam Summer, Bud Light, Stella.....i remember drinking those. might had some other kinds too idk...
                Oderint Dum Metuant

                It's too bad, I'm too good....

                Comment


                • Originally posted by JPizzack View Post
                  yea, we were drinking by the pitcher....few different kinds. Sam Summer, Bud Light, Stella.....i remember drinking those. might had some other kinds too idk...
                  Hope you didn't suck any of your friend's ****s man. You think they roofied you?

                  Comment


                  • Oh, and I had 2 glasses of red stag. is that *****y? idk...it's bourbon that jim beam makes....but it's like some sort of weird infused blackberry, honey,....**** idk what it is...but it's delicious. lmao
                    Oderint Dum Metuant

                    It's too bad, I'm too good....

                    Comment


                    • Originally posted by Moke View Post
                      Hope you didn't suck any of your friend's ****s man. You think they roofied you?
                      dude...i was being sarcastic about hitting the floor...its just a line i use. don't make it weird.
                      Oderint Dum Metuant

                      It's too bad, I'm too good....

                      Comment


                      • Originally posted by JPizzack View Post
                        dude...i was being sarcastic about hitting the floor...its just a line i use. don't make it weird.
                        LOL. I was ****ing around

                        Comment


                        • You get too serious Jizzpack

                          Comment


                          • Originally posted by Moke View Post
                            You get too serious Jizzpack
                            That's also creative. Other people have used that, for eons.

                            Being me IS serious bisness...wutchoo know bout it?
                            Oderint Dum Metuant

                            It's too bad, I'm too good....

                            Comment


                            • You both need to get a room.
                              Mood: WOOF!

                              Comment


                              • Originally posted by Rudyy View Post
                                IT'S SO GOOD OMG.

                                THINK OF THE GREATEST BLOW JOB YOU'VE EVER RECEIVED..AND MULTIPLY THAT BY SIX MILLION....AND THEN EAT IT.

                                THAT'S HOW IT TASTES LIKE.
                                It tastes like my semen?

                                Comment

                                Working...
                                X