Announcement

Collapse
No announcement yet.

Divisional Playoffs Thread.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Rudyy View Post
    You're not understanding me.

    If that were Eli getting sacked, it would be Eli's fault.
    Basically. You have the right to deny it and you probably will be cause you are a Rodgahs fan boy.
    Oh i see you point. Buddy might blame eli. But the rest of the homers will say the o line and play calling sucks. Lol im not really a rodgers fan boy im just trying to annoy the homers (not you) and its working lol
    Don't take it personal, we're just debating.

    ~Big Mike~

    Comment


    • Originally posted by Redeyejedi View Post
      Not even the total numbers the efficiency isnt even close
      Yeah throwing 5 int and no TDS and getting beat by the panthers twice, chiefs is real efficient.

      Comment


      • Originally posted by Rudyy View Post
        Aw, why'd you edit?
        Because terrible sounded better hun

        Comment


        • Originally posted by GentleGiant View Post
          Again you misread me. Why could brees only put up 27 points against the 31st defense? Even though he runs up the score every time? You realize he went to get one more TD against denver in garbage time? Run up the score on indy last year. Stayed in against the falcons to get a record.
          This makes absolutely no sense and has nothing's do with comparing QB's.

          Comment


          • Originally posted by Rusty192 View Post
            Because terrible sounded better hun
            Mkayy

            btw...I called Moke today loolol.
            Mood: WOOF!

            Comment


            • Originally posted by Marvelousmik View Post
              Oh i see you point. Buddy might blame eli. But the rest of the homers will say the o line and play calling sucks. Lol im not really a rodgers fan boy im just trying to annoy the homers (not you) and its working lol
              So you're a troll meaning everything you say means nothing. I ALREADY KNEW THAT.

              Comment


              • Originally posted by Marvelousmik View Post
                Oh i see you point. Buddy might blame eli. But the rest of the homers will say the o line and play calling sucks. Lol im not really a rodgers fan boy im just trying to annoy the homers (not you) and its working lol
                ON MY THREAD!?!?/1/11//11//1?!/1!?2#/31@?1/1/
                Mood: WOOF!

                Comment


                • Clay Mathews hasn't done anything all game

                  Comment


                  • Watching Joe Staley just reminds me how much we need to resign Beatty. It could be the difference of Eli playing a full season or Painter leading us to a #1 draft pick.

                    Comment


                    • Originally posted by Rudyy View Post
                      Mkayy

                      btw...I called Moke today loolol.
                      lmao. never thought you'd do it. good job.

                      Comment


                      • cOLININ
                        Mood: WOOF!

                        Comment


                        • Didn't realize he was that fast.

                          Comment


                          • Originally posted by Rusty192 View Post
                            lmao. never thought you'd do it. good job.
                            It was the funniest moment in my life.
                            Mood: WOOF!

                            Comment


                            • Poor Alex Smith. At least he will get a new team next year haha.

                              Comment


                              • No way Alex Smith would have put up 30 on Green Bay

                                Comment

                                Working...
                                X