Announcement

Collapse
No announcement yet.

Asian giant for HC

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: Asian giant for HC

    [quote user="JerseyGiant21"]

    Larry Fitzgerald is simply a stud......I would kidnap him for the Giants if they asked me to.....
    Where is Matt Leinart??

    Does this mean we are gonna have some Brenda Warner sightings now.....[:O]
    [/quote]

    Fitz literally has glue on his hands....it's amazing how he catches the ball.....I would love if we could trade for Fitz...they can have half our team!!!

    yeah the Cards have a big issue next season, do they go with young Matty boy or the veteran Warner. Neither one of them wants to be #2...right now I don't think anyone thinks Matt is any good...especially since Kurt beat him out in training camp..

    the Titans will have the exact same issue with Collins and Young....

    Comment


    • Re: Asian giant for HC

      OMG...this steelers/ravens game is making me sleepy....

      Comment


      • Re: Asian giant for HC

        Go Ravens. God forbid another Steelers SB where they get all the calls again.

        Comment


        • Re: Asian giant for HC

          [:@][:@][:@]

          Comment


          • Re: Asian giant for HC

            Screw the Steelers. Go Cards!

            Comment


            • Re: Asian giant for HC

              [quote user="AsianGiant"]haha did you guys see the new NFL LeBron James commercial where he pretends to be a football player? It's pretty funny...

              The only thing I don't get is they had fans wearing his "Browns" jersey but it said LeBron in the back instead of James??
              [/quote]

              Man if LeBron was a WR... holy cow...

              <font color="#ff0000">Reese what are you waiting for? Forget the Knicks! Sign LeBron to the Giants!</font>

              Comment


              • Re: Asian giant for HC

                [quote user="JerseyGiant21"][quote user="AsianGiant"]JG and MJ,

                Don't forget BSG premieres tonite!!!!! 10PM....
                [/quote]

                My DVR is set!
                [/quote]mine too. Is there a way to copy files off of my DVR to my hard drive?

                Comment


                • Re: Asian giant for HC

                  So Spags, a two year D-Cord... with mixed results, is now the Rams HC, but Chuckie is on the market? Chuckie for our new OC? Nope, wants to pass way too much.

                  Comment


                  • Re: Asian giant for HC



                    OK. together now....</P>


                    E-A-G-L-E-S suck !!!</P>


                    i am so glad that its steelers/cards. i can actually wathc this SB!!!!</P>


                    oh we need to draft another LB, CB, Speed WR and perhaps a few Linemen especially another DT and IMO a T.</P>


                    PS:</P>


                    Good Bye and Good Luck Spags!!!! I am very trepidatious about our D schemes next year...</P>


                    NFL Championships : 1927 1934 1938 1956 Super Bowl Champions: XXI XXV XLII XLVI

                    Comment


                    • Re: Asian giant for HC

                      [quote user="mjg407"][quote user="JerseyGiant21"][quote user="AsianGiant"]JG and MJ,

                      Don't forget BSG premieres tonite!!!!! 10PM....
                      [/quote]

                      My DVR is set!
                      [/quote]mine too. Is there a way to copy files off of my DVR to my hard drive?
                      [/quote]

                      I highly doubt it. You can copy it to your VCR, LOL, but they know people don't use VCR's anymore.

                      In order to copy it to your PC, you have to get a video card for video capture, then get a splitter for you box so your cable box thinks it's outputting to your TV, which it will be via the splitter, then the other cable goes to your PC and you can record that way.

                      Comment


                      • Re: Asian giant for HC

                        [quote user="giantyankee1976"]

                        OK. together now....</p>


                        E-A-G-L-E-S suck !!!</p>


                        i am so glad that its steelers/cards. i can actually wathc this SB!!!!</p>


                        oh we need to draft another LB, CB, Speed WR and perhaps a few Linemen especially another DT and IMO a T.</p>


                        PS:</p>


                        Good Bye and Good Luck Spags!!!! I am very trepidatious about our D schemes next year...</p>[/quote]

                        I can't wait to find out what players we pick up in the off season, it will be fun.

                        Comment


                        • Re: Asian giant for HC

                          [quote user="mjg407"]So Spags, a two year D-Cord... with mixed results, is now the Rams HC, but Chuckie is on the market?* Chuckie for our new OC?* Nope, wants to pass way too much.
                          [/quote]

                          we gotta get rid of gilbride first. Any news on that? That would make this Giants loss and loss of spags better...

                          I wouldn't mind Chuckie here.
                          https://www.facebook.com/groups/TheeBloodSport/

                          Comment


                          • Re: Asian giant for HC

                            [quote user="giantyankee1976"]

                            OK. together now....</P>


                            E-A-G-L-E-S suck !!!</P>


                            i am so glad that its steelers/cards. i can actually wathc this SB!!!!</P>


                            oh we need to draft another LB, CB, Speed WR and perhaps a few Linemen especially another DT and IMO a T.</P>


                            PS:</P>


                            Good Bye and Good Luck Spags!!!! I am very trepidatious about our D schemes next year...</P>[/quote]

                            i woulda preferred the ravens. Now i gotta deal with all the Eli trolls about Big Ben,.,, blaaa
                            https://www.facebook.com/groups/TheeBloodSport/

                            Comment


                            • Re: Asian giant for HC

                              [quote user="AsianGiant"][quote user="giantyankee1976"]

                              OK. together now....</p>


                              E-A-G-L-E-S suck !!!</p>


                              i am so glad that its steelers/cards. i can actually wathc this SB!!!!</p>


                              oh we need to draft another LB, CB, Speed WR and perhaps a few Linemen especially another DT and IMO a T.</p>


                              PS:</p>


                              Good Bye and Good Luck Spags!!!! I am very trepidatious about our D schemes next year...</p>[/quote]

                              I can't wait to find out what players we pick up in the off season, it will be fun.
                              [/quote]

                              i think we have at least on big move in front of us....

                              maybe even a big release (AP)
                              https://www.facebook.com/groups/TheeBloodSport/

                              Comment


                              • Re: Asian giant for HC

                                [quote user="MattMeyerBud"][quote user="giantyankee1976"]

                                OK. together now....</p>


                                E-A-G-L-E-S suck !!!</p>


                                i am so glad that its steelers/cards. i can actually wathc this SB!!!!</p>


                                oh we need to draft another LB, CB, Speed WR and perhaps a few Linemen especially another DT and IMO a T.</p>


                                PS:</p>


                                Good Bye and Good Luck Spags!!!! I am very trepidatious about our D schemes next year...</p>[/quote]

                                i woulda preferred the ravens. Now i gotta deal with all the Eli trolls about Big Ben,.,, blaaa[/quote]

                                Hey Matt. Haven't seen you in a while. LOL...

                                Yeah, there was already a thread last night going Big Ben, he's a real PLAY MAKER! Like Eli isn't...

                                Damn it Plaxico Burress...

                                Comment

                                Working...
                                X