Announcement

Collapse
No announcement yet.

So what game?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • So what game?

    Since the G-Men ain't playing tomorrow...Who you looking forward to watch? I want to see the Broncos Sunday night and See how Peyton does
    ALL IN!

    sigpic

  • #2
    49ers@Packers.
    Last edited by P_Simms_#11; 09-09-2012, 12:45 AM.

    Comment


    • #3
      I want to watch Jets vs. bills for w.e reason and then 49ers vs pack, then the night game.

      Comment


      • #4
        I wanna see Rodgers get discount double sacked by the 49er defense. Also I wanna see Peyton play.
        Mood: WOOF!

        Comment


        • #5
          I actually am not sure if I want to pick the Packers favored by 5.0 over the 49ers. I really think the Pack can beat them by 5

          Comment


          • #6
            Seahawks/Cards and Broncos/Steelers. Maybe the Jets game to see how they use Tebow.

            Comment


            • #7
              Giants Tampa next week

              Comment


              • #8
                Originally posted by Moke View Post
                I actually am not sure if I want to pick the Packers favored by 5.0 over the 49ers. I really think the Pack can beat them by 5
                Ehhhh idk..the Packer defense is still suspect. Alex Smith isn't that great though..but then they have Randy Moss...I DON'T KNOW ANYMORE.
                Mood: WOOF!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Rudyy View Post
                  Ehhhh idk..the Packer defense is still suspect. Alex Smith isn't that great though..but then they have Randy Moss...I DON'T KNOW ANYMORE.

                  It's something that worries me lol.

                  1st week spreads are always the hardest to choose anyway IMO.

                  Comment


                  • #10
                    I want to see the 9ers and Pack game...Glad I got the Ticket
                    ALL IN!

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      9ner @ pack game, its going to be awesome i just feel like san fran is going to stomp greeen bay but im hoping for a close game and im def excited too see the jets play i am not a jet hater cuz i am a new york fan i dont see why jet/giant fans dont like each other its the same city i am excited to root for the jets esp cuz i have keller and green on 2 of my FFT lol

                      Comment


                      • #12
                        Here, you dropped this: .

                        Comment

                        Working...
                        X