Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gotta love samuel L jackson.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gotta love samuel L jackson.

    https://mobile.twitter.com/SamuelLJackson haha.

  • #2
    lol that's awesome. newfound respect for the man, who I already held in high regard

    Comment


    • #3
      http://www.dailymail.co.uk/news/arti...hes-black.html

      That link probably better sums up Samuel L. Jackson...

      Comment


      • #4
        Originally posted by BluTri10 View Post
        http://www.dailymail.co.uk/news/arti...hes-black.html

        That link probably better sums up Samuel L. Jackson...
        actually makes me like him more lol, the dude is honest(ly crazy) and I love it

        Comment


        • #5
          Originally posted by BMW View Post
          Wow awesome
          Football has been very, very good to us.
          After losing seasons 2013-15, the giants put up 11 wins in 16.. they are on way Back
          But for now we can console ourselves with this fact-

          # of Super Bowl victories since 1985:

          1-Chicago, St. Louis, Tampa Bay, Indianapolis, New Orleans, Seattle
          2-Washington, Green Bay, Pittsburgh, Baltimore
          3-San Francisco, Dallas, Denver
          4-New York Giants!!!
          5-NE
          Let's make it 5 in 2016 so we can be on a LINE NE again!!!

          ***Stat provided by "Schloss22"***

          Comment


          • #6
            Originally posted by BluTri10 View Post
            http://www.dailymail.co.uk/news/arti...hes-black.htmlThat link probably better sums up Samuel L. Jackson...
            Lmao like I said gotta love the guy, he is so honest it's so funny.

            Comment


            • #7
              Favorites gotta be
              "Great Quarterback, but not a Great Athlete?!!" WTF is that announcer sayin'?! Not FAST truly, but athletic, for sure!
              Glad I'm not the only one who was scratching my head when I heard that.

              Comment


              • #8
                I've liked Jackson forever. Speaks his mind. LOL

                Comment


                • #9
                  All I had to do was watch Pulp Fiction, and I knew he was awesome.

                  Comment


                  • #10
                    Reading those tweets with his voice makes it that much more epic.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by njg85m View Post
                      Favorites gotta be


                      Glad I'm not the only one who was scratching my head when I heard that.
                      They also confused Cam with Eli and Pascoe with Bennett. Amazing.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by TheEnigma View Post
                        Reading those tweets with his voice makes it that much more epic.
                        haha so true!

                        and that Dave Chappelle skit- Samuel Jackson beer is hilarious too
                        "Team sports are a different animal. They tap into deep seeded tribal instincts. Our team vs your team used to be our tribe vs your tribe. Winner takes all land, plunder, women. You inherently care when you are aligned with a tribe/team. The players are interchangeable but team always stays the same." - JOESONDO from UG forum

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Flip Empty View Post
                          They also confused Cam with Eli and Pascoe with Bennett. Amazing.
                          They added the 3 from our field goal to the Panthers score before commercial break haha
                          "Team sports are a different animal. They tap into deep seeded tribal instincts. Our team vs your team used to be our tribe vs your tribe. Winner takes all land, plunder, women. You inherently care when you are aligned with a tribe/team. The players are interchangeable but team always stays the same." - JOESONDO from UG forum

                          Comment

                          Working...
                          X