Announcement

Collapse
No announcement yet.

Just how well do you know your Giants?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Just how well do you know your Giants?

    This is awesome:

    Link

  • #2
    Re: Just how well do you know your Giants?

    "JPP could do anything he wants,"

    so so true haha

    Comment


    • #3
      Re: Just how well do you know your Giants?

      On a team full of players who declared themselves NBA-worthy, Webster
      was acknowledged for having the best all-around game. The Giants'
      cornerback was an all-state guard in high school and he's so athletic
      that when he was 12, he managed to fish a drowning Brandon Jacobs out of
      a swimming pool (they were on the same AAU basketball team).







      thats kinda crazy

      but that may be my favorite article of all time
      https://www.facebook.com/groups/TheeBloodSport/

      Comment


      • #4
        Re: Just how well do you know your Giants?

        Amukamara has his dates pay for him. hahaha!

        Comment


        • #5
          Re: Just how well do you know your Giants?

          Thanks. Loved this.

          Comment


          • #6
            Re: Just how well do you know your Giants?

            fun article to read. Makes the players seem more like people and less like players.
            Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              Re: Just how well do you know your Giants?

              nice
              My 5 year old son right before the kickoff of the Super Bowl 46: Dad, are the Giants gonna win?

              Burier: Yes.

              My 5 year old son right before the kickoff of Super Bowl 46: Do you promise?

              Burier: Yes. I promise.

              Comment


              • #8
                Re: Just how well do you know your Giants?



                Fun and interesting read; thanks for sharing!

                Comment


                • #9
                  Re: Just how well do you know your Giants?

                  Mitch Petrus got both black marks. The pugnacious and energetic left guard falls asleep easily, snores and has a big body. "And he's always moving, too," tight end Jake Ballard said. "You always know when Mitch is next to you."


                  Lol

                  Comment


                  • #10
                    Re: Just how well do you know your Giants?

                    When I saw that Jacobs was voted for the best car I about died lol

                    Comment


                    • #11
                      Re: Just how well do you know your Giants?

                      [quote user="fourth&forever"]Amukamara has his dates pay for him. hahaha![/quote]

                      "Whenever I go out, I make the girls pay"

                      lol jackass

                      Comment


                      • #12
                        Re: Just how well do you know your Giants?

                        [quote user="Rusty192"][quote user="fourth&forever"]Amukamara has his dates pay for him. hahaha![/quote]

                        "Whenever I go out, I make the girls pay"

                        lol jackass
                        [/quote]

                        i should of stayed home and BS'd with u guys - that game sucked
                        https://www.facebook.com/groups/TheeBloodSport/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Just how well do you know your Giants?

                          Awesome read.

                          They called Eli cheap for driving a Toyota Sequoia. He does Toyota commercials so he probably has that for free.
                          8-Time NFL Champions - 1927 1934 1938 1956 1986 1990 2007 2011

                          "You win close games because you're prepared to do it. It doesn't just come down to luck." -- Bill Parcells

                          Comment


                          • #14
                            Re: Just how well do you know your Giants?

                            I totally forgot Deossie went to brown, and WOW Boothe went to Cornell? The Giants have some smart players on offense.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Just how well do you know your Giants?

                              [quote user="Rusty192"]When I saw that Jacobs was voted for the best car I about died lol
                              [/quote]

                              I'd like to see a picture of Jacobs getting out of a GT-R
                              8-Time NFL Champions - 1927 1934 1938 1956 1986 1990 2007 2011

                              "You win close games because you're prepared to do it. It doesn't just come down to luck." -- Bill Parcells

                              Comment

                              Working...
                              X