Announcement

Collapse
No announcement yet.

This game is in the bag, Cleveland better go get Geno Smith with that #1 pick they're

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by MikeyMike01 View Post
    They should've drafted someone other than Weeden.
    I agree......seems like a late-round choice, given his age. Didn't really follow his college career, though.
    "I like linebackers. I collect 'em. You can't have too many good ones." - Bill Parcells

    "Name the starting linebackers from 2007." - Jerry Reese

    Comment


    • #17
      Originally posted by NYGabriel View Post
      I don't think Geno Smith is a no. 1 pick but this isn't a great draft year.
      If he keeps doing what he's doing he's gonna win the heisman. Yeah that doesn't mean anything but 5 games into the season without any picks is mighty impressive. Nobody's playing the position better than he is in college right now.

      Comment


      • #18
        Originally posted by BurnerNYG View Post
        If he keeps doing what he's doing he's gonna win the heisman. Yeah that doesn't mean anything but 5 games into the season without any picks is mighty impressive. Nobody's playing the position better than he is in college right now.
        He's had a cupcake schedule up til now. Lost the other day as the games are getting harder.
        sigpic

        Jerry Reese. The Adrien Robinson of GM's.

        Comment


        • #19
          Originally posted by CuseGirl View Post
          I think the Big 12 has very poor defenses and sports media just doesn't talk about it. Not that Geno isn't good but nobody had him as a first round pick and now he puts up massive numbers against Baylor and Texas (terrible and average on D, respectively) and now he's a top 5 pick? Eh....
          You gotta show and prove. It's now how you start, it's how u finish. Being a Giants fan, you should know that well.

          Comment


          • #20
            Originally posted by NYGabriel View Post
            He's had a cupcake schedule up til now. Lost the other day as the games are getting harder.
            They didn't lose yet and Texas was undefeated as well.

            Comment


            • #21
              Originally posted by joemorrisforprez View Post
              I agree......seems like a late-round choice, given his age. Didn't really follow his college career, though.
              pair of 4000+ yard years at OK State, with a total of 71 passing touchdowns as a full time starter. I don't know if OK State offense is even CLOSE to what they're running in Cleveland, since I know they used to run alot of misdirection and a lot of screen/pass options (if you watch on tape, the O-line would be run blocking, but Weeden would keep the ball and just throw to Blackmon if he was in single coverage). Completed 72% of his passes his senior year tho....

              The thing is, look at a QB like Mark Sanchez: he's 25 years old and that franchise and the city itself is ready to just throw him away. Weeden is already 28. If after 3 years he's still barely average, he'll be 31 years old and (by draft standards) a bust at that age. You're not gonna get some massive improvement when he reaches that year 4 or 5, where things REALLY click. He'll be 33 at that point....smh....I would never take him first round at that age....

              Comment


              • #22
                Browns should have drafted Cousins.
                sigpic

                Jerry Reese. The Adrien Robinson of GM's.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by BurnerNYG View Post
                  They didn't lose yet and Texas was undefeated as well.
                  Oops. Someone text me they lost. Tebow won the Heisman and where did that get him?
                  sigpic

                  Jerry Reese. The Adrien Robinson of GM's.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by NYGabriel View Post
                    Oops. Someone text me they lost. Tebow won the Heisman and where did that get him?
                    Yeah but Tebow was a Vince Young type QB... Smith is a pocket passer with scrambling abilities.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by GMENAGAIN View Post
                      He's a rookie QB starting in his 5th game.
                      and he does not have a lot of weapons, besides Richardson, just yet. Give him a top tier WR, a quality TE, and a full season to get comfortable with the speed of the NFL and playbook, and I think he could be a good QB.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by tonyt830 View Post
                        and he does not have a lot of weapons, besides Richardson, just yet. Give him a top tier WR, a quality TE, and a full season to get comfortable with the speed of the NFL and playbook, and I think he could be a good QB.
                        He'll be 35 by time all that happens lol.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by BurnerNYG View Post
                          He'll be 35 by time all that happens lol.
                          Exactly! Hehehe

                          Comment

                          Working...
                          X