Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phil Simms: "No, Eli Is Not One Of The Elites....."

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Rudyy View Post
    Harooni, forgive Rudy.
    ok but please tell me you believe that we are mutated offspring of extra terrestrial beings.at least give me that much.

    Comment


    • Originally posted by Morehead State View Post
      Just as I'm reading "Eli is a stud" I'm watching Harooni's vid. of Eli's ridiculous pick.
      Quite a contrast. (You have to admit he threw that pass like a girl.)
      yeah cuz this guy is the epitome of suave.

      Comment


      • Originally posted by Harooni View Post
        great actor also btw.


        now back to simms. Eli couldnt fill out Simm's swimming trunks. Let alone be the best Giants QB.
        Best Giants QB will be Johnny "Football" Manziel. He beat Alabama as a freshman which is more impressive than some measly Superbowl MVP awards.

        Comment


        • Originally posted by sharick88 View Post
          I was hoping for 50, but it looks like this thread is losing its momentum
          You know Morehead is the only guy here who can carry a thread for 50 pages. Don't ya G?
          Admit nothing. Deny everything. Make counter accusations.

          Comment


          • Originally posted by Rusty192 View Post
            yeah cuz this guy is the epitome of suave.

            hahaha i actually Laughed out loud. nice one

            Comment


            • Originally posted by Harooni View Post
              ok but please tell me you believe that we are mutated offspring of extra terrestrial beings.at least give me that much.
              Whatever makes you happy..so yes haha.
              Mood: WOOF!

              Comment


              • Originally posted by Rusty192 View Post
                yeah cuz this guy is the epitome of suave.

                Tou-friggin-che!

                That really cracked me up though.
                Admit nothing. Deny everything. Make counter accusations.

                Comment


                • Originally posted by TheEnigma View Post
                  Best Giants QB will be Johnny "Football" Manziel. He beat Alabama as a freshman which is more impressive than some measly Superbowl MVP awards.
                  well this debate is crazy because Warner was the best QB to wear a giants jersey. he was a Giant afterall.

                  Comment


                  • Holy crap I'm still laughing at that Phil/Tea bag thing.
                    Admit nothing. Deny everything. Make counter accusations.

                    Comment


                    • Originally posted by Rudyy View Post
                      Whatever makes you happy..so yes haha.

                      Comment


                      • Originally posted by Morehead State View Post
                        Holy crap I'm still laughing at that Phil/Tea bag thing.
                        thats the best gif ever. Rusty is the man

                        Comment


                        • Originally posted by Harooni View Post
                          I hope I didn't put you in that unfortunate situation haha.
                          Mood: WOOF!

                          Comment


                          • Originally posted by Rudyy View Post
                            I hope I didn't put you in that unfortunate situation haha.
                            no lol i dont keep female friends too much drama and nonsense. haha

                            Comment


                            • Originally posted by Harooni View Post
                              no lol i dont keep female friends too much drama and nonsense. haha
                              agreed.
                              Mood: WOOF!

                              Comment


                              • Originally posted by Morehead State View Post
                                Holy crap I'm still laughing at that Phil/Tea bag thing.
                                Glad I could help. lol

                                Comment

                                Working...
                                X