Announcement

Collapse
No announcement yet.

if there could be 5 posters

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by BurnerNYG View Post
    Hey, nobody was gonna mention me so I figured I'll let em know ahead of time that the feelings are mutual lol. I'll chill with you though GameTime... you seem like you'll have me cracking up watching a game. I'll chill with EliToShockey too... he be balling. A few others but I don't wanna gas their heads up... they're already about to pop.
    Since you like Derrick Rose (As a Knicks fan, I love D-Rose), we can chill.
    Mood: WOOF!

    Comment


    • #32
      Originally posted by ryan12 View Post
      its so cute when you and rudyy flirt
      You're cute.
      Mood: WOOF!

      Comment


      • #33
        Everyone is cute. Group message board hug.
        Mood: WOOF!

        Comment


        • #34
          Originally posted by GameTime View Post
          maybe being drunk would make Jakk appeare to actually make some sense
          Doubt it.
          Stop Booing Tiki Barber.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Rudyy View Post
            I would be a fool not to drink with you.
            You may want to rethink that
            “Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” MB Rule # 1

            Comment


            • #36
              Originally posted by joemorrisforprez View Post
              I'd pick BParcells777 and 4 of his drinking buddies.
              lol damn I forgot about rudyy is right to many good people to only chose 5
              sigpic
              FUTURE NY GIANTS PLAYER

              2015 season tbd

              Comment


              • #37
                Originally posted by BurnerNYG View Post
                Hey, nobody was gonna mention me so I figured I'll let em know ahead of time that the feelings are mutual lol. I'll chill with you though GameTime... you seem like you'll have me cracking up watching a game. I'll chill with EliToShockey too... he be balling. A few others but I don't wanna gas their heads up... they're already about to pop.
                For the most part I bet we would all have a great time if we had a chance to hang together.
                If BP777 was there would could throw him in the ice tub like Prince...
                "Measure Twice......Cut Once"
                You couldn't be more full of **** if you were break dancing in a Port-a-Potty.......Kruunch

                Comment


                • #38
                  Originally posted by joemorrisforprez View Post
                  I'd pick BParcells777 and 4 of his drinking buddies.
                  Where is he going to find "4 buddies"?
                  “Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” MB Rule # 1

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by GameTime View Post
                    For the most part I bet we would all have a great time if we had a chance to hang together.
                    If BP777 was there would could throw him in the ice tub like Prince...


                    Next year.. GIANTS Message Board Tailgate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                    Stop Booing Tiki Barber.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by ryan12 View Post
                      its so cute when you and rudyy flirt
                      I dont play fantasy football...so.....
                      "Measure Twice......Cut Once"
                      You couldn't be more full of **** if you were break dancing in a Port-a-Potty.......Kruunch

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by NYGisBallin View Post
                        Next year.. GIANTS Message Board Tailgate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                        that would be cool
                        "Measure Twice......Cut Once"
                        You couldn't be more full of **** if you were break dancing in a Port-a-Potty.......Kruunch

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Rudyy View Post
                          Since you like Derrick Rose (As a Knicks fan, I love D-Rose), we can chill.
                          He's been a big disappointment so far but if you're ever in NY when Chicago travels to the Garden we can hook up. I love seeing disgruntled Knick fans in agony and defeat lol.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by ryan12 View Post
                            I don't know im 100% Irish and 35 years old im a seasoned yet and have a lot more years under my belt
                            lol you're a youngster!
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Rudyy View Post
                              You're cute.
                              great now gametime is gonna be like this

                              sigpic
                              FUTURE NY GIANTS PLAYER

                              2015 season tbd

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by RoanokeFan View Post
                                Where is he going to find "4 buddies"?
                                LMAO.....
                                "Measure Twice......Cut Once"
                                You couldn't be more full of **** if you were break dancing in a Port-a-Potty.......Kruunch

                                Comment

                                Working...
                                X