Announcement

Collapse
No announcement yet.

flying out from England to come to the game !

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • UK-Giantsfan
    started a topic flying out from England to come to the game !

    flying out from England to come to the game !

    Just heading to Manchester Airport to fly out to New York for the game

    hope to meet some of you guys there

    sec 144 , row 30 , seat 2

    I'm seriously pumped already

    Go Giants

    Regards
    UK


  • G-Men Surg.
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    Have a great time bro !
    Post some pics when you can !

    Leave a comment:


  • greenca190
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    [quote user="UK-Giantsfan"]Just heading to Manchester Airport to fly out to New York for the game

    hope to meet some of you guys there

    sec 144 , row 30 , seat 2

    I'm seriously pumped already

    Go Giants

    Regards
    UK[/quote]

    Love the oversea comittment and everything, but I have been dying to know for a while -

    What the hell do you do for a living? How are you able to just pick up and leave for a week for a playoff game, from ENGLAND of all places? You must be doing something right, but then I think about how you're always awake until 2 or 3 o'clock in the morning watching the games. How do you do this? How do you AFFORD this? And what the hell am I doing wrong?

    Leave a comment:


  • jjj45
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    [quote user="UK-Giantsfan"]Just heading to Manchester Airport to fly out to New York for the game

    hope to meet some of you guys there

    sec 144 , row 30 , seat 2

    I'm seriously pumped already

    Go Giants

    Regards
    UK[/quote]Hey, wheres BB2? We're in the playoffs and he's no where to be found.

    Hope he's okay.

    Leave a comment:


  • davecrazy
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    Thats my corner of the stadium! Hakeem will catch a touchdown in the corner!

    We're nice and loud. Everybody stood the whole Dallas game, nobody sat after the opening kickoff.

    Hope it's rocking like that Sunday.

    Leave a comment:


  • JJC7301
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    [quote user="dezzzR"]awesome man, have a great time.

    who knows, maybe one day american football will become popular in europe. then we can square off in a REAL champions league.
    [/quote]
    Cool and glad you're coming! Gotta keep up the U.S. - U.K. relationship! Just curious -- Are you British, or a Yank ex-pat? Were you able to make it to the Giants - Dolphins game in London back in '07?

    Leave a comment:


  • Kase-1
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    [quote user="BlueJayC"][quote user="Kase-1"][quote user="BlueJayC"]


    [quote user="UK-Giantsfan"]Just heading to Manchester Airport to fly out to New York for the game hope to meet some of you guys there sec 144 , row 30 , seat 2 I'm seriously pumped already Go Giants Regards UK[/quote]




    Safe travels....if you need a place to grab some food and beverages pre-game swing by L-6.




    [/quote]I was gonna say L6, too!!!

    BTW, were you guys there for the Jets Giants game and see these guys??


    [/quote]




    HAHA!!!! Santa was with you......that's awesome.....he was there early waiting in a spot about halfway up our row......that's hysterical.....I saw the golf cart speed by a couple times too.....gotta meet up for a brew Sunday!!!!

    [/quote]LMAO, yes that was us on the Golf Cart zipping around talking tons of smack to the Jets fans

    What a great time!!!

    Leave a comment:


  • Giantz4Life
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    SEC 121 ROW 30

    Have a great time UK

    I'll be tailgating in the G-13 lot....it's a big red van by the concrete island... so stop by for some scotch or beers on me ! [B]

    Leave a comment:


  • AllDayEli10
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    Damn lucky you, have a great time. Ill be watching it In livingston, Ca @ a pizza place LOL

    Leave a comment:


  • BlueJayC
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    [quote user="Kase-1"][quote user="BlueJayC"]


    [quote user="UK-Giantsfan"]Just heading to Manchester Airport to fly out to New York for the game hope to meet some of you guys there sec 144 , row 30 , seat 2 I'm seriously pumped already Go Giants Regards UK[/quote]




    Safe travels....if you need a place to grab some food and beverages pre-game swing by L-6.




    [/quote]I was gonna say L6, too!!!

    BTW, were you guys there for the Jets Giants game and see these guys??


    [/quote]




    HAHA!!!! Santa was with you......that's awesome.....he was there early waiting in a spot about halfway up our row......that's hysterical.....I saw the golf cart speed by a couple times too.....gotta meet up for a brew Sunday!!!!

    Leave a comment:


  • Roosevelt
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    [quote user="UK-Giantsfan"]Just heading to Manchester Airport to fly out to New York for the game

    hope to meet some of you guys there

    sec 144 , row 30 , seat 2

    I'm seriously pumped already

    Go Giants

    Regards
    UK[/quote]

    Cool!

    I'll be up one level from you. Have a great time!

    Leave a comment:


  • dezzzR
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    awesome man, have a great time.

    who knows, maybe one day american football will become popular in europe. then we can square off in a REAL champions league.

    Leave a comment:


  • UK-Giantsfan
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    thanks guys for your kind wishes

    now lets go and win a football game

    ALL IN

    Leave a comment:


  • Kase-1
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !

    [quote user="BlueJayC"]

    [quote user="UK-Giantsfan"]Just heading to Manchester Airport to fly out to New York for the game hope to meet some of you guys there sec 144 , row 30 , seat 2 I'm seriously pumped already Go Giants Regards UK[/quote]




    Safe travels....if you need a place to grab some food and beverages pre-game swing by L-6.

    [/quote]I was gonna say L6, too!!!

    BTW, were you guys there for the Jets Giants game and see these guys??


    Leave a comment:


  • GameTime
    replied
    Re: flying out from England to come to the game !



    nice.....




    safe trip and good to havefans coming over from England...




    Really solidifies the statment of ...ALL IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Leave a comment:

Working...
X