Search:

Type: Posts; User: thegreatone

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. well if thats the case then expect them to trade...

    well if thats the case then expect them to trade down. giants rarely reach for players. also you have to consider this is a pretty good wr class. there is absolutely no panic button if we are looking...
  2. your missing a very big key factor. when the...

    your missing a very big key factor. when the giants replaced those players the value was there. nicks was a great value and wilson (maybe a slight reach, very slight) had the value as well. ob jr...
  3. this is a pretty good wr class. no need to bet...

    this is a pretty good wr class. no need to bet the farm to move up and grab a wr. there will be solid options in the 3-4 range
  4. after ebrons pro day im predicting a slide. im...

    after ebrons pro day im predicting a slide. im not sure if he is even on our radar as of right now. gonna be an interesting first round is all i can say. somebody is gonna fall to us but who. we can...
  5. thats the whole thing. we dont know what our new...

    thats the whole thing. we dont know what our new OC has planned for the TE position. so all this arguing over wether or not ebron will fit is moot. if he is drafted ill be thrilled if not ill pray we...
  6. Replies
    82
    Views
    2,198

    1) i never said shockey dropped everything. your...

    1) i never said shockey dropped everything. your words not mine
    2) i wasnt trying to disprove anything but show you that just because the guy doesnt have hands like jerry rice(who also had some...
  7. Replies
    82
    Views
    2,198

    this+1. i mean the kid is gonna play hard...

    this+1. i mean the kid is gonna play hard wherever he goes but i can only imagine having my name called in the first by my beloved gmen. I would have to find a way to give extra effort in everything...
  8. Replies
    82
    Views
    2,198

    idc if it means anything to you why focus on that...

    idc if it means anything to you why focus on that part of my reply and not the one that discredits your statement.
  9. where is all this he cant block crap coming from....

    where is all this he cant block crap coming from. he can block its just not his strength.....yet
  10. Replies
    82
    Views
    2,198

    shockey had the dropsies too and was one of our...

    shockey had the dropsies too and was one of our most dangerous offensive weapons. You can work on hands you cant work on the god given talent that kid possesses. Not to mention he;s a lifelong giants...
  11. Replies
    100
    Views
    3,921

    fan speak draft 12 DT AARON DONALD...

    fan speak draft


    12
    DT AARON DONALD
    PITTSBURGH
    43
    WR BRANDIN COOKS
    OREGON STATE
    74
  12. Replies
    31
    Views
    464

    hankins is so slow off the snap. not ready to...

    hankins is so slow off the snap. not ready to give him the middle with what ive seen. donald is just a beast. would love to get him in the 1st
  13. i just dont see him improving that much. not to...

    i just dont see him improving that much. not to say what he is now isnt good just not my guy.
  14. ebron. have a feeling evans has a low ceiling and...

    ebron. have a feeling evans has a low ceiling and will be a diva. BUT donald is my no1
  15. yeah i noticed that too

    yeah i noticed that too
  16. id be totally down for that. have a bad feeling...

    id be totally down for that. have a bad feeling somebody is gonna throw big money at jon though
  17. Replies
    100
    Views
    3,921

    12 DT AARON DONALD PITTSBURGH 43 WR KELVIN...

    12
    DT AARON DONALD
    PITTSBURGH
    43
    WR KELVIN BENJAMIN
    FLORIDA STATE
    74
    G CYRIL RICHARDSON
    BAYLOR
    109
  18. Replies
    61
    Views
    2,204

    you couldve driven a semi through the holes he...

    you couldve driven a semi through the holes he had in college. hated that pick from the get go.
  19. Replies
    18
    Views
    528

    ah yes i have seen vid on him. i like him as...

    ah yes i have seen vid on him. i like him as well. vid i watched didnt have the block though DAMN. you really think archer will last till the late part of the draft?? dont see it i bet he doesnt make...
  20. Replies
    18
    Views
    528

    couldnt find any vids on west but also a fan of...

    couldnt find any vids on west but also a fan of hills. marion grice is another west coast RB that can do it all who i like with ladarious perkins and rod mcdowell on my sleeper list. hyde is a beast...
  21. Replies
    18
    Views
    528

    would LOOOVE sims, great reciever as well.im not...

    would LOOOVE sims, great reciever as well.im not to high on williams personally. its meh pick for me
  22. personally i like allen robinson in the mids if...

    personally i like allen robinson in the mids if we are going to a more west coast offense. i REALLY want dri archer but somebody is gonna jump on him early
  23. Replies
    24
    Views
    842

    so you dont think barr is a great fit but evans...

    so you dont think barr is a great fit but evans would be a great fit in a WC offense? i dont get it. really dont get the hype about evans. yes he is a talented kid but hes a poor mans calvin johnson....
  24. +1 this is a pretty deep draft at wr and some...

    +1 this is a pretty deep draft at wr and some very good West coast receivers that can be had in rounds 2 and 3. he would be hard to pass up at 12 though.
  25. Replies
    55
    Views
    2,221

    id rather take benjamin over evans or lee. dude...

    id rather take benjamin over evans or lee. dude attacks the ball at its highest point consistently, has great size and speed. real deal goona be a steal if he lasts into round 2.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4