Search:

Type: Posts; User: Dogg

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    34
    Views
    1,895

    Rice just signed back with the Seahawks for a 1...

    Rice just signed back with the Seahawks for a 1 year deal!
  2. Thread: Ryan Shazier!!

    by Dogg
    Replies
    8
    Views
    420

    Ryan Shazier!!

    I wish would could get this guy in the draft...He is a beast but he won't be around for us in the second round. Would be nice though!
  3. Replies
    27
    Views
    631

    Happy Birthday Tiki....hope you make the hall...

    Happy Birthday Tiki....hope you make the hall some day!
  4. So how many of you will back track if Luck never...

    So how many of you will back track if Luck never wins a superbowl? Say what you want but in the playoffs...ill take Eli evryday...period
  5. Replies
    259
    Views
    5,757

    Yes....we should make you GM immediately!!! Not...

    Yes....we should make you GM immediately!!! Not really...2 superbowls in 6 years...im good with that.
  6. Thx

    Thx
  7. Im sure that there is plenty of ppl out there...

    Im sure that there is plenty of ppl out there with the same sort of passion. Whenever the Giants are playing i cant even sit down unless its halftime or a commercial...i pace in front of the tv. My...
  8. i have more pics but i can only upload 1 at a...

    i have more pics but i can only upload 1 at a time...that sucks. ohh yeah and i do have a mental illness...its called A NEW YORK STATE OF MIND!!!
  9. 1986 superbowl team signed

    1986 superbowl team signed
  10. my man cave!!!

    Ohh yeah
  11. I need a way to compress my pics...any suggestions

    I need a way to compress my pics...any suggestions
  12. man i cant post the pics of my man cave...i took...

    man i cant post the pics of my man cave...i took the pics with my phone but they are 2.5 mb each. says upload failed every time that i try
  13. How much did u donate? Quit hatin....unless u...

    How much did u donate? Quit hatin....unless u wanna donate some of your money
  14. There is 1 magical solution for the people that...

    There is 1 magical solution for the people that constantly complain about our coaches and our front office....PICK A DIFFERENT TEAM! Or go buy YOUR own team and run it the way that you want to. Or...
  15. Replies
    598
    Views
    12,850

    The thing that I absolutely love about Eli....is...

    The thing that I absolutely love about Eli....is when it's a big game and even if he is getting hit every throw and pounder into the ground....He stands tall. Remember the NFC Championship against...
  16. Replies
    31
    Views
    678

    I'm haply with Eli...yeah sometimes he makes me...

    I'm haply with Eli...yeah sometimes he makes me mad..but he also makes me very happy. Peyton can have all of his regular season stats and mvp's....I like Super bowl wins better! Just my opinion
  17. Replies
    31
    Views
    678

    And Eli has won 2 superbowls and Peyton 1...it is...

    And Eli has won 2 superbowls and Peyton 1...it is what it is!
  18. Replies
    288
    Views
    7,474

    our D is fine....after they simplified it we were...

    our D is fine....after they simplified it we were very good.
  19. Replies
    23
    Views
    826

    Lol...Eli is a clown

    Lol...Eli is a clown
  20. Replies
    79
    Views
    2,290

    Hall of Fame induction

    I just ordered my HOF enshrinement tickets...oh yeah. Who all is going? Congrats Big Michael Strahan!!!!
  21. i hate to be like this but....your football...

    i hate to be like this but....your football knowledge and interpretation is horrible
  22. zzzzzzzzzz..go to bed

    zzzzzzzzzz..go to bed
  23. Lol....Sapp is a moron. That's why he lost...

    Lol....Sapp is a moron. That's why he lost everything he had...including his rings and his jordans....lol
  24. Replies
    53
    Views
    2,167

    I think the Giants front office knows way more...

    I think the Giants front office knows way more than anyone of us on these boards. We can complain all we want...they are gonna do what they feel is best...not what we feel is best.
  25. Thread: Hall of Fame

    by Dogg
    Replies
    10
    Views
    254

    Hall of Fame

    Just wondering if Michael Strahan makes it to the Hall this year, is anyone here going to the enshrinement? Im in Ohio and I will definitely be going. I've been waiting to go to the Hall until he...
Results 1 to 25 of 95
Page 1 of 4 1 2 3 4