Search:

Type: Posts; User: Eliordie

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    20
    Views
    512

    That's pretty harsh, Jay Cutler is his CIELING? I...

    That's pretty harsh, Jay Cutler is his CIELING? I think you'd be hard presses to find someone who agrees with you on that, but I am curious what it is about him that makes you think so lowly of him?
  2. Replies
    20
    Views
    512

    Agreed 100% BUT Eli may only have 2 or 3 years...

    Agreed 100% BUT Eli may only have 2 or 3 years left and in that time we may not get another chance like this In that time (if we even get the chance this time)

    I feel like when it comes to QBs...
  3. Replies
    20
    Views
    512

    No surprise, I don't think they can completely...

    No surprise, I don't think they can completely rule out the possibility

    I'm a little conflicted but if we could get all our other holes (LT, RB, TE, DT) fixed as well the I'm all for taking him if...
  4. Replies
    14
    Views
    280

    Casillas provides that as a back up, and I like...

    Casillas provides that as a back up, and I like Kennards ability in coverage, he's better in zone than he is in man but I think he could develop at it given his athleticism

    Are you saying you...
  5. Replies
    4
    Views
    337

    I think he'll sign soon but I don't think this is...

    I think he'll sign soon but I don't think this is any indicator lol
  6. Thread: DeAndre Levy

    by Eliordie
    Replies
    17
    Views
    296

    We had Sheppard and Casiallas starting over half...

    We had Sheppard and Casiallas starting over half the year...

    Won't be the case this year

    What we don't all know is how to apply contextual variables to statistics
  7. Replies
    17
    Views
    267

    Reported lol jk

    Reported lol jk
  8. Replies
    14
    Views
    280

    Also would be curious how backs did against us...

    Also would be curious how backs did against us since obviously they have to be covered too

    But once we got the right guys on the field I thought they carried their weight just fine
  9. Replies
    14
    Views
    280

    Also off the top of my head idk if it'd help my...

    Also off the top of my head idk if it'd help my argument or not but another thing that should be taken into account on something that specific is who the TEs were, level of competition (and opposing...
  10. Replies
    14
    Views
    280

    All completely contextless stats that have no...

    All completely contextless stats that have no direct selection on Kennard or Robinson, neither of whom started the whole year, im sure Kelvin Sheppard gave up quite a decent bit of that, and in sure...
  11. Replies
    14
    Views
    280

    It's no biggie, but you gotta pick your skill...

    It's no biggie, but you gotta pick your skill sets, do it all 4-3 LBs are impossible to find in this league, what we have now is exactly what I personally would want to fit our D, guys who are decent...
  12. Replies
    40
    Views
    1,262

    You're fully aware that was an exaggeration and...

    You're fully aware that was an exaggeration and you should be aware that there's a HUGE difference between a 4.1 yard a carry runner vs a 4.8 yard a carry runner, maybe those numbers aren't a big...
  13. Replies
    17
    Views
    267

    Right end? Idk who said that but jesus think that...

    Right end? Idk who said that but jesus think that would be pretty damn low on the priority list lol
  14. Replies
    17
    Views
    267

    LT RE RB Assuming we re sign hank, but until...

    LT
    RE
    RB

    Assuming we re sign hank, but until then DT and those positions are the only spots where a starting caliber player is NEEDED
  15. Replies
    14
    Views
    280

    Our LBs can cover.. And they are a perfect...

    Our LBs can cover..

    And they are a perfect fit for us

    Our DLine and secondary are the ones who make the big plays

    Resign Hankins and this D is perfectly fine as we've seen, at least the...
  16. Thread: DeAndre Levy

    by Eliordie
    Replies
    17
    Views
    296

    Maybe some depth and/or a little competition for...

    Maybe some depth and/or a little competition for Goodson

    But being this is a nickel league I'm very happy with the skill sets the 2 full time guys bring and how they fit with the rest of the...
  17. Thread: DeAndre Levy

    by Eliordie
    Replies
    17
    Views
    296

    It's not realistic to think you're gonna have big...

    It's not realistic to think you're gonna have big play guys at every position on D nor is it necessary, our big plays are made by a top flight DLine and a top flight secondary, our LBs accomplish...
  18. Thread: DeAndre Levy

    by Eliordie
    Replies
    17
    Views
    296

    Incorrect, overall the giants did well at...

    Incorrect, overall the giants did well at limiting TEs last year, RBs out of the backfield as well

    In fact that was their strength and the main thing they were tasked with as runs were...
  19. Thread: DeAndre Levy

    by Eliordie
    Replies
    17
    Views
    296

    For specifically which role? The only one I see...

    For specifically which role? The only one I see where you could make an argument to upgrade is probably the Sam in our 43 which I'm fine with Goodson at since in today's NFL this has become...
  20. Replies
    40
    Views
    1,262

    What? He was the primary back for 5 games, where...

    What? He was the primary back for 5 games, where he averaged (I was wrong with 4.7 before) 4.8 yards a carry, 10x better than anyone else on the roster, do you think Perkins played good? And he had 2...
  21. Replies
    40
    Views
    1,262

    One of the most heroic efforts ever seen on a...

    One of the most heroic efforts ever seen on a football field, he got pummeled by a front 7 that was right up there with the 80s giants and 2000 ravens at the times, bunch of wild gorrilas smashing...
  22. Thread: DeAndre Levy

    by Eliordie
    Replies
    17
    Views
    296

    I seriously doubt that he's a better LB than...

    I seriously doubt that he's a better LB than Keenan Robinson today, Kennard as well but especially KRob

    I see the phrase "fan issues" getting thrown around a lot here, the only "fan issues" I see...
  23. Replies
    69
    Views
    4,017

    Think it was Ranaan (the giants best source) that...

    Think it was Ranaan (the giants best source) that reported the giants don't wanna seem to budge much beyond 1 yr 4 mil

    As for Hankins side.. what TCHOF said, if he ain't getting the BIG bucks...
  24. Replies
    102
    Views
    1,823

    Not trying to make it one that was just my...

    Not trying to make it one that was just my opinion, I have nothing against you Rudy I think you're cool.. despite the fact that I'm confused about where this obsession with being a dog thing came...
  25. Replies
    102
    Views
    1,823

    I know Im just saying I tried to put it in the...

    I know Im just saying

    I tried to put it in the most respectful way I could but those were my thoughts

    But let me tell you, any conversation (or in this case sub conversation) where Eli's name...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4