Search:

Type: Posts; User: ELIte4MVP

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    49
    Views
    2,740

    nah man hes sick thats why all the teams over the...

    nah man hes sick thats why all the teams over the league are drooling over him and snagged him right up. oh, wait..
  2. Replies
    49
    Views
    2,740

    haha i know. i was just elaborating. dont worry,...

    haha i know. i was just elaborating. dont worry, i got it
  3. Replies
    49
    Views
    2,740

    Because he isn't good. If the bears, who have bad...

    Because he isn't good. If the bears, who have bad linebackers, release him, that says a lot. I can't believe people on the boards are still obsessed over him
  4. Replies
    34
    Views
    1,143

    probably moore playing more, odighizuwa, kenrick...

    probably moore playing more, odighizuwa, kenrick ellis, and selvie
  5. nowhere does this article state that clark...

    nowhere does this article state that clark admitted to hitting his girlfriend. misleading
  6. Replies
    16
    Views
    668

    If you want any help with writing or any help...

    If you want any help with writing or any help with a draft site let me know. I'd love to help out and help with content or even be an editor if you'd like
  7. got the most right players, and didnt even place...

    got the most right players, and didnt even place top 3. my reaction:




    <img src="http://media0.giphy.com/media/9zs1ojujcazqo/giphy.gif" border=0 alt>
  8. i agree. i doubt they would as well. weird...

    i agree. i doubt they would as well. weird circumstances though
  9. yeah i dont think he signed yet. what happens...

    yeah i dont think he signed yet. what happens with that if he's hurt? i dont think ive ever seen that happen
  10. Replies
    18
    Views
    822

    travis beckhum took some steroids

    travis beckhum took some steroids
  11. Replies
    90
    Views
    1,852

    idk what a free safety is, but i know we dont...

    idk what a free safety is, but i know we dont have any

    /red
  12. yeah i think i've watched five games. thats all...

    yeah i think i've watched five games. thats all im gonna be able to do for now. let me know if you see a game where you can see his ball skills
  13. the biggest issue i had watching tape on him was...

    the biggest issue i had watching tape on him was he wasnt tested a lot. and that's not necessarily a negative, its just hard to see how he would react to a pass coming his way. and its not like he...
  14. i mean when i play madden i usually only have one...

    i mean when i play madden i usually only have one backup tackle and one backup guard. that saves me a lot of money. although, i usually turn injuries off too
  15. Replies
    25
    Views
    904

    I have no idea what the reason is. Maybe he was...

    I have no idea what the reason is. Maybe he was still upset about being benched. no idea
  16. Replies
    25
    Views
    904

    Brown signed a one year vet min with the Texans....

    Brown signed a one year vet min with the Texans. So he prob just liked his chances starting w the Texans over us
  17. exactly haha. lets, like, you know. watch them...

    exactly haha. lets, like, you know. watch them first. i always find it funny all these draft sites need to grade drafts the day after.
  18. how did CBS rank them as high schoolers?

    how did CBS rank them as high schoolers?
  19. Replies
    118
    Views
    4,500

    he knows he wasnt on any other teams boards...

    he knows he wasnt on any other teams boards because he wasnt on CBS' board, apparently
  20. Replies
    118
    Views
    4,500

    i cant tell if we're being trolled or not

    i cant tell if we're being trolled or not
  21. Replies
    118
    Views
    4,500

    no one is claiming to be a know it all. in fact...

    no one is claiming to be a know it all. in fact its the opposite. the point is we dont know if he would have been picked or not, because he wasnt allowed to last till the end of the draft. the only...
  22. People really struggle to comprehend this Point....

    People really struggle to comprehend this Point. It's like people think every team has walterfootballs, espns, nfl draft scouts boards all hung up in their room and use those for value
  23. we should turn him into a tight end. **** it,...

    we should turn him into a tight end. **** it, well do it live
  24. Replies
    19
    Views
    1,051

    falcons bears and browns stood out to me

    falcons bears and browns stood out to me
  25. not really sure a 7th round tight end is gonna...

    not really sure a 7th round tight end is gonna totally revolutionize the position
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4