Search:

Type: Posts; User: gmen0820

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.13 seconds.

  1. Replies
    177,935
    Views
    19,879,699

    ...no

    ...no
  2. Replies
    177,935
    Views
    19,879,699

    I need 60 from those two

    I need 60 from those two
  3. Thread: GMB FF League

    by gmen0820
    Replies
    3,009
    Views
    117,453

    That play was the straw the broke the camel's...

    That play was the straw the broke the camel's back for me in this GMB league. OBJ was by far the pickup of the year...unfortunately, Flip was the one who picked him up...
  4. Replies
    506
    Views
    14,081

    Thank you, Russell Wilson! 2 championships and...

    Thank you, Russell Wilson!

    2 championships and an MFL10 in the bag from him alone. 2 more on the way tomorrow.
  5. Thread: GMB FF League

    by gmen0820
    Replies
    3,009
    Views
    117,453

    http://big.assets.huffingtonpost.com/mansobbinggif...

    http://big.assets.huffingtonpost.com/mansobbinggif.gif
  6. Replies
    506
    Views
    14,081

    Lol, I **** the bed everywhere. I made 6/10...

    Lol, I **** the bed everywhere.

    I made 6/10 championships...I might win 3.
  7. Replies
    82
    Views
    2,532

    Well, yeah, but that's just because we suck at...

    Well, yeah, but that's just because we suck at life.
  8. Replies
    74
    Views
    2,259

    "Never change your mind." --- Giant Storm

    "Never change your mind."

    --- Giant Storm
  9. Replies
    177,935
    Views
    19,879,699

    Lol, just read Schefter's status that the Bears...

    Lol, just read Schefter's status that the Bears may be the first team to package Cutler and a pick for a lower pick, just to entice a team to take on that contract.
  10. Replies
    74
    Views
    2,259

    Yeah, I like Jennings. I don't think we...

    Yeah, I like Jennings.

    I don't think we should bank on him to be the #1, and maybe we shouldn't even keep him on the same contract, but I'd like him back in some capacity.
  11. Replies
    74
    Views
    2,259

    http://i.imgur.com/Ok9vYMZ.png

    http://i.imgur.com/Ok9vYMZ.png
  12. No, I do generally think this is a reporting...

    No, I do generally think this is a reporting issue.

    Which is a relief, imo.
  13. Yeah, that's what it's starting to look like, my...

    Yeah, that's what it's starting to look like, my guess stemming from this quote:

    Which is good, because, as many have argued in here, it'd be questionable for TC to say we won't play a guy on...
  14. Replies
    177,935
    Views
    19,879,699

    Oh, really? And what bands did you know before...

    Oh, really? And what bands did you know before they were cool?
  15. There's probably nothing going on behind the...

    There's probably nothing going on behind the scenes.

    You know what? The media is probably completely misconstruing the story. I'm starting to think they asked why CW isn't getting more offensive...
  16. I'm sure Randle earns the **** out of those reps....

    I'm sure Randle earns the **** out of those reps. Literally squeezing each rep until a turd is extracted.
  17. That guys have to "earn reps in practice." You...

    That guys have to "earn reps in practice."

    You know, like Randle does. Like Stokley and Ogletree right off the couch.
  18. No, you're right -- not from his position coach....

    No, you're right -- not from his position coach. From TC himself:
  19. Is TC directly criticizing Washington's blocking?...

    Is TC directly criticizing Washington's blocking?

    Doesn't appear to be the case. In fact, all indications are that CW knows the offense and what he has to do assignment wise.
  20. Pass pro is to RBs as the ability to tackle on...

    Pass pro is to RBs as the ability to tackle on STs is to WRs.

    Seems legit.
  21. Replies
    177,935
    Views
    19,879,699

    Well, a Subaru is the perfect trap vehicle. Your...

    Well, a Subaru is the perfect trap vehicle. Your ascension through the ranks may come pretty quickly after all...
  22. Replies
    177,935
    Views
    19,879,699

    You can't just skip to level 7 like that, JP.

    You can't just skip to level 7 like that, JP.
  23. Bingo. If Corey Washington isn't playing on...

    Bingo.

    If Corey Washington isn't playing on offense because he's not good enough to play on offense, then say that. THAT I'll understand. But if he's not playing on offense because he isn't...
  24. Replies
    82
    Views
    2,532

    Most runs are directed to the strong side, which...

    Most runs are directed to the strong side, which is commonly the right side due to predominance of right-handed QBs.
  25. Replies
    13
    Views
    322

    Even if he slumps, he'll probably still be pretty...

    Even if he slumps, he'll probably still be pretty damn good. His season totals based on a full season are ridiculous. Barring an injury, I'm of the opinion that he's basically a shoo-in for 1100 and...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4