Search:

Type: Posts; User: Manstache

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    60
    Views
    2,805

    I hope we dont throw heavy bread at that cat. The...

    I hope we dont throw heavy bread at that cat. The man's as durable as a matchstick.
  2. +1. very, very well put. id have to go with the...

    +1. very, very well put. id have to go with the organization that gives the nfc east a black eye with its championship ineptitude as well.
  3. Replies
    141
    Views
    6,473

    is that you AQIB?............

    is that you AQIB?............
  4. Replies
    65
    Views
    6,295

    "hey perry, would u come look at this broad on...

    "hey perry, would u come look at this broad on Manstache's profile photo?! ILL BE DAMN!!!!!!!!"
  5. naw, it aint snookie bruh. she aint that thick...

    naw, it aint snookie bruh. she aint that thick and curvy EVERYWHERE. lol. some chick sportin Giants gear on 1 of those thick chick websites. maam if your reading this, i need all dat......
  6. a free agent that could thrive in fewells defense

    a free agent that could bolster our defense AND special teams that no one has talked about us going after is leodis mckelvin. he was at his best in fewells defense and could probably take c webs...
  7. Thread: Free Agency

    by Manstache
    Replies
    26
    Views
    2,181

    my bad, 9 guys. smh.....

    my bad, 9 guys. smh.....
  8. Thread: Free Agency

    by Manstache
    Replies
    26
    Views
    2,181

    outside of our team id make realistic runs at...

    outside of our team id make realistic runs at sebastian vollmer, rey maualuga, dominique rodgers cromartie, and phil dawson, if they are all within our financial relm of course. inhouse id try my...
  9. first and foremost, WE NEED A DOMINANT RUN...

    first and foremost, WE NEED A DOMINANT RUN STUFFER UP THE MIDDLE, preferably via draft because the free agency route would prove to be too rich for our blood. the way teams run the ball against us is...
  10. man, HELL NAW!!! even tho L fitz is the best...

    man, HELL NAW!!! even tho L fitz is the best wideout in the game, he still is 5 years older than new york nicks, not to mention KILLER ELIte's chemistry and rapport is already in place with hakeem....
  11. Replies
    0
    Views
    111

    Excuse us, WE just cut the cheese....

    i guess the pack beat themselves again huh? LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!
  12. Replies
    45
    Views
    3,174

    man...GOTDAM THAT WAS RAW!!!!!! almost made me...

    man...GOTDAM THAT WAS RAW!!!!!! almost made me rip my shirt off alá hulk hogan when u started hollin at the end. i tip my hat for that clip bruh. epic. smh.....
  13. brought to u by "the people who believe pro...

    brought to u by "the people who believe pro wrestling is real" department.....
  14. LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

    LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and to think that i thought john sally saying kevin mchale was better than jordan was assanine. smh. wait...is that u mr. sally that...
  15. Johnson, Capers, Marshall, Stevie Brown,...

    Johnson, Capers, Marshall, Stevie Brown, Witherspoon, Tryon, Rogers, Umenyiora, Beckum =adios.
  16. a man, these signatures that u have....

    a man, these signatures that u have. LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! u a silly cat buh. smh....
  17. u mighta been on to somethin with that title...

    u mighta been on to somethin with that title except for 1 thing: gilbrides offense got RESULTS.
  18. the man HAD to be high.. smh

    the man HAD to be high.. smh
  19. Replies
    12
    Views
    1,129

    hell naw!!!!!! joselio hansen maybe.

    hell naw!!!!!! joselio hansen maybe.
  20. even bolder prediction: coe will remain our...

    even bolder prediction: coe will remain our starting corner for the rest of the season, regardless of who is healthy or when they mite return. every year it seems like we have an unheralded cat step...
  21. Poll: the NFL. just sayin....

    the NFL. just sayin....
  22. "walk the walk"?? tell that loser to check kiwi's...

    "walk the walk"?? tell that loser to check kiwi's knuckles.
  23. Replies
    19
    Views
    3,604

    lmao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

    lmao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
  24. Replies
    14
    Views
    1,227

    a man, thats a silly as* signature ....

    a man, thats a silly as* signature . LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smh
  25. Replies
    7
    Views
    600

    im hip. thats an excellent point bruh. didn't...

    im hip. thats an excellent point bruh. didn't even think about that aspect of it. +1
Results 1 to 25 of 117
Page 1 of 5 1 2 3 4