Search:

Type: Posts; User: barran21

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. $1.7b and it's not a Dome just a Giant Toilet...

    $1.7b and it's not a Dome just a Giant Toilet bowl...I will never get season tickets until we have a dome...I am not a winter person i refuse to freeze...
  2. Replies
    147
    Views
    2,333

    I am basing my opinion on the era not results, I...

    I am basing my opinion on the era not results, I choose TC over Parcells, the Parcells era was plagued rampant PEDs, no salary cap, and LT got away with murder off the field, had this been today, LT...
  3. I would love to see this, just so i can get my...

    I would love to see this, just so i can get my popcorn and watch the Forums melt...
  4. Replies
    44
    Views
    1,631

    They got 17mil in Cap space but they gotta pay...

    They got 17mil in Cap space but they gotta pay Dez, I don't see them burning most of the cap space on 2 players..
  5. Replies
    61
    Views
    3,360

    I would trade if move down no more than 2 spots,...

    I would trade if move down no more than 2 spots, and get that team second round pick, in the second round we're drafting 9 and say 11..otherwise no deal
  6. But when the rest of the AFC east is gutter trash...

    But when the rest of the AFC east is gutter trash they could lose half of their no divisional games and still make the playoffs every year..
  7. The homer in me says we will repeat that every 4...

    The homer in me says we will repeat that every 4 year SB cycle, but the realist in me knows this team is worst than the ones that won SB 42/46 we still have the FA and the draft, we could lose key...
  8. Replies
    31
    Views
    1,260

    https://pbs.twimg.com/media/B8zsHakIQAAZQCM.jpg

    https://pbs.twimg.com/media/B8zsHakIQAAZQCM.jpg
  9. Thread: Will Hill

    by barran21
    Replies
    18
    Views
    539

    hahaha and people wanted to clown back.

    hahaha and people wanted to clown back.
  10. Replies
    25
    Views
    1,150

    My Uncle was 88, slipped and hit his head never...

    My Uncle was 88, slipped and hit his head never woke up, wish her the best..
  11. Gotta draft well do be that dominant, with FA and...

    Gotta draft well do be that dominant, with FA and if they win a second SB, i doubt they will remain a power house, players with ring(s) will want to cash in...
  12. Replies
    27
    Views
    1,294

    Wilson is lucky to have defense that can hold GB...

    Wilson is lucky to have defense that can hold GB to more FG than TD, if they were a decent defense not a great one, the game would have been a blowout..
  13. 4 straight playoff berths, a Superbowl appearance...

    4 straight playoff berths, a Superbowl appearance and they fired him, lol.... Broncos are tards i hope they end up being a garbage team for the next 2 decades..
  14. Replies
    38
    Views
    1,797

    I take Peyton for Regular season and bench him...

    I take Peyton for Regular season and bench him for Eli in the Playoffs..lol
  15. IMO Hard Knocks shouldn't be a yearly show, once...

    IMO Hard Knocks shouldn't be a yearly show, once every 3 years would make it interesting...
  16. If this is true TC will be fired next season...I...

    If this is true TC will be fired next season...I expect 8-8 season..
  17. Replies
    95
    Views
    4,443

    Isn't he the same horrible ref when we played GB...

    Isn't he the same horrible ref when we played GB in the divisional round and did his best to keep them in the game with all sorts of BS..
  18. Replies
    273
    Views
    8,844

    Spags had no Strahan or OSI in 2008, the most...

    Spags had no Strahan or OSI in 2008, the most important stat is points per game and with OSI/Strahan the defense gave up 21.9/game, without OSI/Strahan Giants defense was 5th in the league giving up...
  19. They can request an interview but league rules...

    They can request an interview but league rules prevent them from speaking until they are out of the playoffs..
  20. if Spags is the really the rumored guy, then you...

    if Spags is the really the rumored guy, then you should be rooooooooooting hard for a Steelers victory this way Giants can speak to Spags..
  21. If the Rangers hadn't made the Finals last season...

    If the Rangers hadn't made the Finals last season would have been the worst sports season in NY since the 60's, Giants/Jets suck, Yankees/Mets sucked, Knicks are hot trash right now, BK is average,...
  22. We finish 6-10 and 3rd straight season without...

    We finish 6-10 and 3rd straight season without playoff berth, Eli sucked last season, i say the ranking is perfect..
  23. Replies
    192
    Views
    6,722

    I am rooting for the Lions, but we all know they...

    I am rooting for the Lions, but we all know they gonna lose, GB will get the job done..
  24. Took 17 years to win our 3rd SB, the 4th came 4...

    Took 17 years to win our 3rd SB, the 4th came 4 years later and every one is greedy and wants everyone fired, those 17th years sucked for die hard fans, so while right now sucks, i lived through 17th...
  25. Replies
    101
    Views
    3,763

    Fewell survives after the way TC is talking..

    Fewell survives after the way TC is talking..
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4