Search:

Type: Posts; User: The Notorious B.I.G BLUE

Page 1 of 14 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Why keep the kid f you aren't gonna play him??...

    Why keep the kid f you aren't gonna play him?? Didn't they know he couldn't contribute in Special Teams during Training Camp or the pre-season.

    TC has to cut this garbage out. Lets see what the...
  2. Replies
    82
    Views
    2,494

    These are my thought exactly. Draft a LT (we...

    These are my thought exactly.

    Draft a LT (we should have a top 10 pick), move Beatty to RT, Pugh to RG, Schwartz to LG, Richburg at Center. We can add some depth in FA...
  3. I don't mind either coming back but definitely on...

    I don't mind either coming back but definitely on the cheaps.

    Both of them had bad years which looked terrible because they just kept talking...
  4. Problem is we don't have those QB's and doubt...

    Problem is we don't have those QB's and doubt their respective teams are looking to deal them. We can win with Eli...he just needs the players around him.

    How about we people put alil blame on...
  5. As long as we got Eli I want Coughlin, I don't...

    As long as we got Eli I want Coughlin, I don't need nor want to see Eli having to learn a new offense. Whenever we make the decision that Eli's time is up then you hire a new coach and maybe gm for...
  6. It takes the whole team to run a screen...

    It takes the whole team to run a screen pass...with that said Eli is still horrible! I gotta watch the RB use his entire concentration to corral that wild turkeys, by then they have stopped looking...
  7. OBJ looks legit...so I'm not mad at the pick....

    OBJ looks legit...so I'm not mad at the pick. However he's a luxury pick that bad teams cant afford, you cant win in this league if you cant

    1. Protect the passer.

    2. Get to the QB.

    You can...
  8. The problem is when he chooses to use zone. Look...

    The problem is when he chooses to use zone. Look I'm a novice but I notice that on 3rd and long we seem to always be in zone, not just that but the db's are giving the wr's almost 10 yards of...
  9. #1: Draft #2: Bad Luck!! My problem with...

    #1: Draft

    #2: Bad Luck!!

    My problem with Reese is he whiffs ALOT!! The Majority of his hits have been high draft picks, which you should get right if your a GM worth his salt. A lot of his 2nds...
  10. his knee was down

    his knee was down
  11. Yeah we will be a lil better. God I hope we...

    Yeah we will be a lil better. God I hope we are...lets get this 1st win monkey off our back.
  12. Yea just like we were suppose to take advantage...

    Yea just like we were suppose to take advantage of the Lions bad secondary.
  13. He's sounding like Rex Ryan out there...how the...

    He's sounding like Rex Ryan out there...how the hell do you not know how or why he wasn't on the field.
  14. Replies
    26
    Views
    589

    That's WR you speak of was Cruz...makes it just...

    That's WR you speak of was Cruz...makes it just disgusting.

    I thought this was a line up and run the play offense?? Now instead of verbal it's hand signals?? How is this easier??
  15. It's only confidence when your preforming...it's...

    It's only confidence when your preforming...it's just talking **** when your not, these days he seems to be doing a lot of **** talking.
  16. I'd rather him not say anything but since he cant...

    I'd rather him not say anything but since he cant seem to shut the hell up for a week without some kinda quote, he better show up!!
  17. I like TC, I believe he's a great coach and...

    I like TC, I believe he's a great coach and clearly he is willing and able to make changes.

    JR on the other hand is a different story. He's a good numbers guy and I actually like his FA pick up's...
  18. TC wont give him any playtime this season.

    TC wont give him any playtime this season.
  19. 7 and that's just the homer in me being...

    7 and that's just the homer in me being optimistic. They haven't shown **** so it really should be a 10,

    We are running a fast pace quick strike offense, yet I see tons of pressure and no tempo...
  20. Im more concerned with their front 7...it's...

    Im more concerned with their front 7...it's legit!

    Hopefully the o-line can hold up and buy Eli some time to throw. Now all the excuses should be out of the way, the offense is completely in and...
  21. I'll agree that something seems to be wrong with...

    I'll agree that something seems to be wrong with him...but decline is alittle to strong (right now).

    I think he needs to regain some confidence in his o-line hopefully he'll be alright, for that...
  22. Please No... To me he doesn't provide anything...

    Please No...

    To me he doesn't provide anything we don't already have, now if he was a quick change of pace back then maybe...but he's not.
  23. Replies
    36
    Views
    906

    The kid can up for the high ball...so it's a non...

    The kid can up for the high ball...so it's a non factor. I think with this offense is gonna be less chuck n duck downfield then the past, this kid is gonna be hard to jam on the line creating room...
  24. I think if Lewan fell to us we would have taken...

    I think if Lewan fell to us we would have taken him. With that said I wanted o-line but I fully understand that with so much money tied to Beatty you have to give him a chance. I don't like the pick...
  25. Replies
    284
    Views
    13,950

    I'm not angry but how do you pass up Martin or...

    I'm not angry but how do you pass up Martin or Donald...WOW, Damn you Titans!!
Results 1 to 25 of 328
Page 1 of 14 1 2 3 4