Search:

Type: Posts; User: Marvelousmik

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. https://www.youtube.com/watch?v=FsZKf8BYWqY ...

    https://www.youtube.com/watch?v=FsZKf8BYWqY

    its a skill that not all qbs have. romo is one of the best at it
  2. I mean no disrespect when i say this, and im not...

    I mean no disrespect when i say this, and im not trying to be funny. Im serious. You would be the type of guy a person would dream of having their daughter marry. NO matter what, when you got...
  3. you tried.

    you tried.
  4. hes gonna shape the convo to try to benefit his...

    hes gonna shape the convo to try to benefit his point. He left out cruz and made excuses for manningham and smith who played pretty good for us
  5. that would be nice if it was true. ty hilton...

    that would be nice if it was true.

    ty hilton 1,145 receiving
    cobb 837

    coming into this week ty hilton has more catches, yards, and avgs more per catch. lol . Do you watch football?
  6. This statment didnt make much sense. Why take ty...

    This statment didnt make much sense. Why take ty hilton out if both offenses are pass heavy? wouldn't that mean they're under even circumstances?

    eddie lacy has 672 yards rushing? coming into...
  7. what about cruz and OBJ?

    what about cruz and OBJ?
  8. these guys are putting up better numbers than...

    these guys are putting up better numbers than cobb this year and cobb is playing in a pass friendly system with probably the best qb in the nfl. u would have to find some good reasons why cobb is...
  9. then you may be underestimating them. Sanders is...

    then you may be underestimating them. Sanders is finally getting his chance to start and maclin is finally able to stay healthy. they are putting up some really good numbers. D jack and maclin are...
  10. josh gorden calvin johnson jordy nelson alshon...

    josh gorden
    calvin johnson
    jordy nelson
    alshon jeffery
    dez bryant
    antonio brown
    ty hilton
    demarious thomas
    jerermy maclin
    Emmanuel Sanders
  11. cobb is not even top 10 lol. i could name 15 guys...

    cobb is not even top 10 lol. i could name 15 guys better than him.

    and OBJ is on of them
  12. i wish you were in my family. We would have been...

    i wish you were in my family. We would have been best friends because i know no matter what. You'd always have my back
  13. lmao, good one

    lmao, good one
  14. i think the cowboys play better without dez on...

    i think the cowboys play better without dez on the field., and thats because he forces it to dez a lot. when hes not on the field romo spreads the ball around more and throws less interceptions imo
  15. we should be aiming for high draft picks

    but the joy of football is not over yet this season. we can always root against the division..

    Which position do you think we need the most?
  16. Replies
    58
    Views
    1,509

    Thats why i said dont look at stats. Watching him...

    Thats why i said dont look at stats. Watching him on the field, as soon as he played his first game i saw something in him that was a lot different
  17. I think its fair to say that before the end of...

    I think its fair to say that before the end of the season you will consider him top 5
  18. LMFAO!

    LMFAO!
  19. Replies
    58
    Views
    1,509

    I think Odell beckum is the best receiver in the...

    I think Odell beckum is the best receiver in the NFL
  20. Replies
    71
    Views
    1,156

    luck is gonna win his first sb this year, and hes...

    luck is gonna win his first sb this year, and hes mobile.
  21. Replies
    58
    Views
    1,509

    i know

    i know
  22. Replies
    58
    Views
    1,509

    nah. you cant forget steve smith.

    nah. you cant forget steve smith.
  23. Replies
    58
    Views
    1,509

    odell is better looking... nuff said

    odell is better looking... nuff said
  24. Replies
    58
    Views
    1,509

    i think odell looks more talented. it didnt look...

    i think odell looks more talented. it didnt look like sherman or brandon carr could cover him and those are both some pretty solid corners. not to mention he looks a lot quick in the open field and...
  25. Replies
    58
    Views
    1,509

    Odell vs cruz ( dont look at stats)

    I know odell is still a rookie, but who looks more impressive so far when you compare both of their first seasons starting for the giants? Who do you think is the better receiver?

    I think odell...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4