1. #118931
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY
    Posts
    27,532

    Re: THEE GAME IS vs THE BUFFALO BILLS ON OCT 16th!



    [quote user="bandwgn86"]No more sig!!! FREEEEEEDOM![/quote]</P>


    lol grats.</P>
    Oderint Dum Metuant

  2. #118932
    Hall of Famer MattMeyerBud's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    60,564

    Re: THEE GAME IS vs THE BUFFALO BILLS ON OCT 16th!

    [quote user="DavenIII"][quote user="MattMeyerBud"][quote user="DavenIII"][quote user="MattMeyerBud"]lol no he didn't

    only reason Torain was in was because he hurt his shoulder
    [/quote]

    yes Hightower hurt his shoulder, Torain ripped it up, Hightower was no big thing, Torain will AT LEAST split evenly with Hightower if Hightower is even healthy to play this week.


    [/quote]

    hes fine

    we can add another bet to the list cuz i'll take that action
    [/quote]

    25$ here on out Torian will get more Carries then Hightower....I'll write the current carries down in an PM...(looks like you are winning the 200$ bet for the GMB League...that sucks :P)
    [/quote]

    haha however u want to do it... start week 5 and we'll just figure it out from then...

    what about if Torrain goes down an injury. Are we going to average carries per game or just straight number?
    Fear the name, appreciate the game

  3. #118933
    Hall of Famer MattMeyerBud's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    60,564

    Re: THEE GAME IS vs THE BUFFALO BILLS ON OCT 16th!

    [quote user="patsrule666"][quote user="bigblue4417"][quote user="patsrule666"]Whats up people's??[/quote]
    How you doin man? Hopefully well. I can't believe Welker is killin it like that.

    Mr Undefeated...who decided to let this guru back in the league anyway? lol
    [/quote] Ha, whats up Landon?? My young wideouts are hanging tough for me and TB is killing it this year...I should have had Wes on my team this year, but the damn computor blacked out on me just before that pick.. I think Mr. Bud had something to do with it....[/quote]

    i mind ****ed your computer connection
    Fear the name, appreciate the game

  4. #118934
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY
    Posts
    27,532

    Re: THEE GAME IS vs THE BUFFALO BILLS ON OCT 16th!



    [quote user="MattMeyerBud"]
    i mind ****ed your computer connection
    [/quote]</P>


    I hope youre wearing a condom, cuz I got a dirty mind.</P>
    Oderint Dum Metuant

  5. #118935
    Hall of Famer MattMeyerBud's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    60,564

    Re: THEE GAME IS vs THE BUFFALO BILLS ON OCT 16th!

    [quote user="JPizzack"]

    [quote user="MattMeyerBud"]
    i mind ****ed your computer connection
    [/quote]</p>


    I hope youre wearing a condom, cuz I got a dirty mind.</p>[/quote]


    hahaha
    Fear the name, appreciate the game

  6. #118936
    All-Pro dezzzR's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    30,591

    Re: THEE GAME IS vs THE BUFFALO BILLS ON OCT 16th!

    for the first time in this solar system, theres going to be a super NOVAAAA taaaanight!!!!

  7. #118937
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY
    Posts
    27,532

    Re: THEE GAME IS vs THE BUFFALO BILLS ON OCT 16th!



    [quote user="dezzzR"]for the first time in this solar system, theres going to be a super NOVAAAA taaaanight!!!!
    [/quote]</P>


    corny.</P>


    you gettin dropped off at the game or what, ****face?</P>


    I'd pick you up, but that's quite a distance PAST the stadium from my side of things &gt;.&lt;</P>
    Oderint Dum Metuant

  8. #118938

    Re: THEE GAME IS vs THE BUFFALO BILLS ON OCT 16th!

    [quote user="JPizzack"]

    [quote user="dezzzR"]for the first time in this solar system, theres going to be a super NOVAAAA taaaanight!!!!
    [/quote]</p>


    corny.</p>


    you gettin dropped off at the game or what, ****face?</p>


    I'd pick you up, but that's quite a distance PAST the stadium from my side of things &gt;.&lt;</p>[/quote]Aldo Nova

  9. #118939

    Re: THEE GAME IS vs THE BUFFALO BILLS ON OCT 16th!

    [quote user="JPizzack"]

    [quote user="MattMeyerBud"]
    i mind ****ed your computer connection
    [/quote]</p>


    I hope youre wearing a condom, cuz I got a dirty mind.</p>[/quote]lol

  10. #118940
    All-Pro dezzzR's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    30,591

    Re: THEE GAME IS vs THE BUFFALO BILLS ON OCT 16th!

    [quote user="JPizzack"]

    [quote user="dezzzR"]for the first time in this solar system, theres going to be a super NOVAAAA taaaanight!!!!
    [/quote]</p>


    corny.</p>


    you gettin dropped off at the game or what, ****face?</p>


    I'd pick you up, but that's quite a distance PAST the stadium from my side of things &gt;.&lt;</p>[/quote]i was going to say am i a *** or what? lol

    ill do my best. just let me know where your all going to be.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts