+ Reply to Thread

Thread: THEE NYG SWAG THREAD

  1. #141551
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY. Heeltown, USA
    Posts
    35,552
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    Pizz, you're Emma Stone.
    I'd cut off one of my pinkies to get Emma Stone......only if she was red head though, i saw a commerical with her as blonde yesterday, and meh...

    it's funny cuz i dont even like redheads, at all....but her? I'd make an exception.
    Oderint Dum Metuant

    It's too bad, I'm too good....

  2. #141552
    Hall of Famer Rudy's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    woof arf bark woof
    Posts
    50,587
    Quote Originally Posted by JPizzack View Post
    I'd cut off one of my pinkies to get Emma Stone......only if she was red head though, i saw a commerical with her as blonde yesterday, and meh...it's funny cuz i dont even like redheads, at all....but her? I'd make an exception.
    She's a natural blonde actually, it's weird. I don't mind gingers/red heads *cough* Blake Griffin.
    Mood: WOOF!

  3. #141553
    All-Pro Moke's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    12,275
    Emma Stone<3 Always has my heart.

  4. #141554
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY. Heeltown, USA
    Posts
    35,552
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    She's a natural blonde actually, it's weird. I don't mind gingers/red heads *cough* Blake Griffin.
    hmm...I also like the chick who plays Donna in the show "Suits". shes pretty hott for a redhead. Off the top of my head, thats all i can think of at the moment.
    Oderint Dum Metuant

    It's too bad, I'm too good....

  5. #141555
    All-Pro dezzzR's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    39,079
    Watch Spartacus. All the girls are slammin and get slammed every episode.

  6. #141556
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY. Heeltown, USA
    Posts
    35,552
    Quote Originally Posted by dezzzR View Post
    Watch Spartacus. All the girls are slammin and get slammed every episode.
    why would I watch a ****ty Starz show for that when actual porn is easily accessible? lol...cmon dezz! use your head!
    Oderint Dum Metuant

    It's too bad, I'm too good....

  7. #141557
    All-Pro dezzzR's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    39,079
    Quote Originally Posted by JPizzack View Post
    why would I watch a ****ty Starz show for that when actual porn is easily accessible? lol...cmon dezz! use your head!
    Shut your dirty mouth, that show is great.

  8. #141558
    Hall of Famer Rudy's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    woof arf bark woof
    Posts
    50,587
    So yeah anyways, hi.
    Mood: WOOF!

  9. #141559
    All-Pro Moke's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    12,275
    Eating my momma's rice balls.

  10. #141560
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY. Heeltown, USA
    Posts
    35,552
    Quote Originally Posted by Moke View Post
    Eating my momma's rice balls.
    and todays winner of "things to not say in public....", Moke
    Oderint Dum Metuant

    It's too bad, I'm too good....

+ Reply to Thread

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts