1. #146841
    Veteran Rusty192's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Chad
    Posts
    3,890
    Quote Originally Posted by Moke View Post
    And that's why Star Wars is betta than Harry Potter... Darth Vadar was black
    James Earl Jones!!!!

  2. #146842
    All-Pro Rudyy's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Richmond, Virginia
    Posts
    26,360
    Quote Originally Posted by ny06 View Post
    Everyone and their mother has been to Orlando. It's tourists City lol They have some nice bars in the downtown area, that was my stomping ground for a bit I lived in the Clearwater area and they said it was about 2-3 hours away. An educated guess would be it would take longer from Orlando, but it depends what road you take. For me to go to Disney from where I used to live would take 1 1/2
    I thought Miami was worse than Orlando?
    Uh..go Giants?

  3. #146843
    All-Pro Rudyy's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Richmond, Virginia
    Posts
    26,360
    Quote Originally Posted by Rusty192 View Post
    James Earl Jones!!!!
    He's not female though.
    Uh..go Giants?

  4. #146844
    All-Pro Morehead State's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Westfield, MA
    Posts
    39,790
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    Orlando, you?
    Nope......Miami. My daughter lives there and we are staying at a great resort. Went to Disney last year in the first week of July. Talk about friggin hot!
    "Phil Simms is the greatest QB in Giants history" ........Mahatma Gandhi

  5. #146845
    All-Pro Rudyy's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Richmond, Virginia
    Posts
    26,360
    Quote Originally Posted by Morehead State View Post
    Nope......Miami. My daughter lives there and we are staying at a great resort. Went to Disney last year in the first week of July. Talk about friggin hot!
    Yeah, it's going to be awful.
    Uh..go Giants?

  6. #146846
    All-Pro Morehead State's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Westfield, MA
    Posts
    39,790
    Quote Originally Posted by ny06 View Post
    Everyone and their mother has been to Orlando. It's tourists City lol
    They have some nice bars in the downtown area, that was my stomping ground for a bit


    I lived in the Clearwater area and they said it was about 2-3 hours away. An educated guess would be it would take longer from Orlando, but it depends what road you take. For me to go to Disney from where I used to live would take 1 1/2
    We stayed at Madiera beach with the baseball team back in "the day". Used to be a bar called "Skips" on the beach. I heard its not there anymore.
    "Phil Simms is the greatest QB in Giants history" ........Mahatma Gandhi

  7. #146847
    All-Pro Morehead State's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Westfield, MA
    Posts
    39,790
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    Yeah, it's going to be awful.
    Disney is great because they air condition all the lines. Sea World sucks though so if you go there be prepared to melt.
    "Phil Simms is the greatest QB in Giants history" ........Mahatma Gandhi

  8. #146848
    All-Pro Rudyy's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Richmond, Virginia
    Posts
    26,360
    Quote Originally Posted by Morehead State View Post
    Disney is great because they air condition all the lines. Sea World sucks though so if you go there be prepared to melt.
    Nah, no Sea World this time. Just Universal Studios. I do love Disney, but we kinda outgrew the park.
    Uh..go Giants?

  9. #146849
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY
    Posts
    23,709
    I was just in Miami this morning....it was gross. lol...

    then again, I'm back in Poughkeepsie, and it's 95 and humid as hell, ugh

    at least in Ecuador it was 70 all the time. very agreeable temps!!
    Oderint Dum Metuant

  10. #146850
    Veteran Rusty192's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Chad
    Posts
    3,890
    Quote Originally Posted by JPizzack View Post
    I was just in Miami this morning....it was gross. lol...

    then again, I'm back in Poughkeepsie, and it's 95 and humid as hell, ugh

    at least in Ecuador it was 70 all the time. very agreeable temps!!
    And its right on the Equator. Go figure lol

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts