1. #148601
    Veteran Sean Montemayor's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    CaliforNIA
    Posts
    944
    Quote Originally Posted by JPizzack View Post
    women are so obnoxious.....i mean...i know im not telling anyone anything they dont already know...but...still lolsome girls want nothing to do with you when you show interest...they flirt back, but then throw on the brakes....now that im kinda seeing someone, these same chicks....i have to fight them off with a stick, lol. and it ruins all chance of any future "relations" because im going to immediately refer back to how they were prior. *****es....i'll never understand....
    Haha. I've been good with women, well girls, (us teenagers, I swear sometimes). Well, high school was easy, but college seems like fun. Lol. Just saying I can't wait.
    Quote Originally Posted by mercurio View Post
    JR is the GIANTS GM as TC is the coach and Eli is the QB. Support them.
    Couldn't have said it better.

  2. #148602
    All-Pro Moke's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    12,259
    Another beautiful morning in NYC

  3. #148603
    All-Pro Morehead State's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Westfield, MA
    Posts
    44,808
    Quote Originally Posted by JPizzack View Post
    btw Matt.... you know there's no such thing as "European accent" right? There's quite a few countries in Europe, most of which use different languages lol
    Hahaha!!!! I said the same thing to him a few weeks ago Pizzey.
    Get well soon 80.

  4. #148604
    Hall of Famer MattMeyerBud's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    60,564
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    Like seriously, do you expect men to just let you hit them like that. Women can be seriously crazy.
    yea well I def wasn't with her for her brains or personality
    Fear the name, appreciate the game

  5. #148605
    Hall of Famer MattMeyerBud's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    60,564
    Quote Originally Posted by Sean Montemayor View Post
    Haha. I've been good with women, well girls, (us teenagers, I swear sometimes). Well, high school was easy, but college seems like fun. Lol. Just saying I can't wait.
    its easier and harder in the same breath.
    Fear the name, appreciate the game

  6. #148606
    All-Pro Moke's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    12,259
    My girlfriend always asks me to hit her, she loves it. A great spanking

  7. #148607
    Hall of Famer MattMeyerBud's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    60,564
    just found out the company is having a meeting after break in 5 minutes...

    its been super slow

    rumors been spreading of cuts...

    angry meyerbud ahead
    Fear the name, appreciate the game

  8. #148608
    All-Pro Moke's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    12,259
    Quote Originally Posted by MattMeyerBud View Post
    just found out the company is having a meeting after break in 5 minutes...

    its been super slow

    rumors been spreading of cuts...

    angry meyerbud ahead
    Best of luck dude, hopefully it's not you.

  9. #148609
    Hall of Famer MattMeyerBud's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    60,564
    Quote Originally Posted by Moke View Post
    Best of luck dude, hopefully it's not you.
    I have a feeling it will be the company across the board. Maybe like we're shutting down tomorrow and if you have days you can use it. If you don't your ****ed

    my honeymoon was this year and I just took a vacation a few weeks ago.

    AKA - i'm ****ed
    Fear the name, appreciate the game

  10. #148610
    All-Pro Moke's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    12,259
    Quote Originally Posted by MattMeyerBud View Post
    I have a feeling it will be the company across the board. Maybe like we're shutting down tomorrow and if you have days you can use it. If you don't your ****ed

    my honeymoon was this year and I just took a vacation a few weeks ago.

    AKA - i'm ****ed
    Damn dude, this is awful. Hang in there. Be optimistic about it.

    What kind of company is this?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts