1. #160061
    All-Pro
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6,638
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    Weed is great.
    No, it ain't no seeds in my sack, you ain't never gotta ask, dog
    What he smokin' on? ****, kush till my mind gone




    name that tune
    Last edited by byron; 04-01-2014 at 11:20 PM.

  2. #160062
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY
    Posts
    26,504
    random thing I just read.....

    Jason Schwartzman is Talia Shire(Adrian Balboa)'s son....Francis Ford Coppola's nephew....Nicolas Cage's & Sophia Coppola's cousin >.<
    Oderint Dum Metuant

  3. #160063
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY
    Posts
    26,504
    Quote Originally Posted by byron View Post
    No, it ain't no seeds in my sack, you ain't never gotta ask, dog
    What he smokin' on? ****, kush till my mind gone




    name that tune
    HOOOOLD UP, wait a MIIIIINUTE...let me put some KUSH UP IN IT


    dude, no joke, that song just came on my playlist like 5 mins ago....damn...
    Oderint Dum Metuant

  4. #160064
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY
    Posts
    26,504
    Quote Originally Posted by Drez View Post
    I tried that last week. Then I tried the couch to sleep. lol.
    muahahahahhah
    Oderint Dum Metuant

  5. #160065
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY
    Posts
    26,504
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    Haha that's pretty funny, hopefully you get the flu again in February.

    I don't get sick either. Recently I went in for a physical before school and they told me everything was literally perfect.
    My immune system rocks.

    I remember one summer where I literally laid in bed all day and ate cheetos, and one day I was like I hate feeling lazy, I'm going to the gym.
    Ran for 20 minutes straight no problem. I'm weird.
    no joke, i'd be willing to get the flu every winter in trade for a Lombardi.....sign me up....
    Oderint Dum Metuant

  6. #160066
    All-Pro Rudyy's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    The Trap house
    Posts
    32,288
    Quote Originally Posted by byron View Post
    No, it ain't no seeds in my sack, you ain't never gotta ask, dog
    What he smokin' on? ****, kush till my mind gone




    name that tune
    HAHAHAHA YOU LISTEN TO DRE?

  7. #160067
    All-Pro
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6,638
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    HAHAHAHA YOU LISTEN TO DRE?
    I happened across-ed it I like some snoop dog

  8. #160068
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY
    Posts
    26,504
    BleacherReport is the worst sports website ever. I mean, i could DEAL with the pathetic excuse for insider sports info....BUT WHY THE EFFBOMBUNECESSARYCENSORSHIP do you insist on making every single thing a slideshow list?!?!?! WTF is this?!?!? do you think im going to read your awful **** if t's not an article or blog-like format?? HELL No...you get closed. immediately. no exceptions. Even the world ****tiest website in existence, buzzfeed doesn't do slideshows. I hate you....sooooo much. Don't ever change, you *******s.
    -Love, Me.
    Oderint Dum Metuant

  9. #160069
    All-Pro JPizzack's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Poughkeepsie, NY
    Posts
    26,504
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    HAHAHAHA YOU LISTEN TO DRE?
    Dude....Byron listens to one of MY favorite bands, The Used....

    btw B....new LP coming out soon haha
    Oderint Dum Metuant

  10. #160070
    All-Pro Rudyy's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    The Trap house
    Posts
    32,288
    Quote Originally Posted by JPizzack View Post
    BleacherReport is the worst sports website ever. I mean, i could DEAL with the pathetic excuse for insider sports info....BUT WHY THE EFFBOMBUNECESSARYCENSORSHIP do you insist on making every single thing a slideshow list?!?!?! WTF is this?!?!? do you think im going to read your awful **** if t's not an article or blog-like format?? HELL No...you get closed. immediately. no exceptions. Even the world ****tiest website in existence, buzzfeed doesn't do slideshows. I hate you....sooooo much. Don't ever change, you *******s.
    -Love, Me.
    lmfao seriously though, I thought I was the only one who hated their stupid slides.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts