+ Reply to Thread
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 34

Thread: Eagles fans laughing at the Giants for missing playoffs

  1. #11
    All-Pro Moke's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    12,122
    Most people on the forum actually think the thread was dumb.

  2. #12
    Hall of Famer Harooni's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Think Big Rudy
    Posts
    57,969
    Quote Originally Posted by XBIGBLUE5000X View Post
    LMAO Is very amusing how this clown thinks SB's are overrated and not as important , if winning the SB isn't the main purpose then , can somebody ask him what's the point to win the Div. , qualify to the playoffs or even win the Conference championship ?
    haha complete denial . haha why play or count wins and losses at all. it helps egal fans sleep at night i guess.


    Coughlin using his Tablet

  3. #13
    Bench Player
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    77
    Misleading thread title. Fans in that thread are bashing the OP.
    Quote Originally Posted by FlyingTruck View Post
    Yeah a lot of fans of other teams seem to have this hate towards us. I'm not sure why.
    That hate will subside once the Giants actually prove they are one of the NFL's elite and not some team that just happens to always have a horseshoe stuck up their asses in December and January. Also a lot of people just don't like New York fans and media.

  4. #14
    I Hate The Philadelphia Eagles.
    New York Giants Superbowl XXI, XXV, XLII, XLVI Champions!!!!!

  5. #15
    If they want to be happy about the Giants missing the playoffs, Im happy they (Eagles) missed the playoffs.
    New York Giants Superbowl XXI, XXV, XLII, XLVI Champions!!!!!

  6. #16
    Veteran EnragedYouth85's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Osan AB, S. Korea
    Posts
    3,002
    Stupid Eagles fans, they barely won one game against this year because of a stupid PI call, then we crushed them the second game. Their superbowl appearance is best known for McNabb throwing up on the field.. lol. Yeah a lot to be proud about in that franchise...

  7. #17
    Veteran
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    4,346
    Quote Originally Posted by Harooni View Post
    http://boards.philadelphiaeagles.com...-at-the-giants


    pretty lame seeing how they did worse and never win super bowls.
    You wanna know what's really lame???

  8. #18
    Veteran
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Lakenheath AFB England
    Posts
    3,636
    What do you expect from eagles fans?
    They are the new basement team of the east, with the emergance of Washington; although the verdict on the redakins is still to be determined, it probably hurts to think that this self proclaimed dynasty dream team is going to have to postpone its pre celebrations another couple years. It must suck to be a eagles fan, cause here you have all these big name marquee players and consistent failure for 50+years? Tsk tsk. I would rather be a browns fan, cause at least i know the talent is not there to do much and can forecast a ****ty season, the eagles should of won at least 2 by now.

    Retweeted by Rueben Randle
    @Katdaddyjay 17h
    @RuebenRandle @OBJ_3 @Giants
    http://i55.photobucket.com/albums/g1...ps625a51fb.jpg

  9. #19
    Fitting the team that tied their fate to Michael Vick fell apart

  10. #20
    Banned
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1,990
    Quote Originally Posted by Redeyejedi View Post
    Fitting the team that tied their fate to Michael Vick fell apart
    Yup, they seem to be snakebitten(or is it dogbitten)

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts