+ Reply to Thread
Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 42

Thread: johnathan hankins and family watching him get drafted (vid)

  1. #11
    Quote Originally Posted by PRGiant View Post
    They probably didn't have anyone else that was better even when he was tired...
    I think he will play well in the rotation of DTs we have.

  2. #12
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    Meanwhile everyone on here was like NOOOOOOOO! Haha..
    LOL

    I'm expecting Hankins to contribute immediately to solidifying our dline.
    I don't always root for the Cowboys but when I do I wear my pink Jessica Simpson edition Romo jersey. (yes I lost a bet)

  3. #13
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    Meanwhile everyone on here was like NOOOOOOOO! Haha..
    Nah dude, i was stoked! the guy looks like a wrecking ball. figuratively and realistically...

  4. #14
    ^ i think that's a good thing...

  5. #15
    Veteran ryan12's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    RUDYY IS THE MIKE!!!!!
    Posts
    4,393
    Quote Originally Posted by GiantsFan27 View Post
    not sure how to embed on this site, but here he is at his home on draft day. what an awesome moment its gotta be for these guys. welcome to NY big hank!

    http://www.youtube.com/watch?v=bHMFZN0mdp8
    what do you put in search engine on youtube i cant access your link
    FUTURE NFL STAR


  6. #16
    All-Pro
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    17,386
    Quote Originally Posted by P_Simms_#11 View Post
    Another player and his family showing their excitement on a previous Draft day.

    Look at Archie's Face. LOL> He is thinking NO WAY is Eli playing for SD>
    Football has been very, very good to us.
    In the midst of this losing season, we can console ourselves with this fact-

    # of Super Bowl victories since 1985:

    1-Chicago, St. Louis, Tampa Bay, Indianapolis, New Orleans, Seattle
    2-Washington, Green Bay, Denver, Pittsburgh, Baltimore
    3-San Francisco, Dallas, New England
    4-New York Giants!!!!!

    ***Stat provided by "Schloss22"***

  7. #17
    All-Pro
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    17,386
    Quote Originally Posted by GiantsFan27 View Post
    not sure how to embed on this site, but here he is at his home on draft day. what an awesome moment its gotta be for these guys. welcome to NY big hank!

    http://www.youtube.com/watch?v=bHMFZN0mdp8
    Wow that was touching. Have to admit I was a bit choked up at the end of the video when all his family members and friends were outside on his porch congratulating him and crying. wow
    Football has been very, very good to us.
    In the midst of this losing season, we can console ourselves with this fact-

    # of Super Bowl victories since 1985:

    1-Chicago, St. Louis, Tampa Bay, Indianapolis, New Orleans, Seattle
    2-Washington, Green Bay, Denver, Pittsburgh, Baltimore
    3-San Francisco, Dallas, New England
    4-New York Giants!!!!!

    ***Stat provided by "Schloss22"***

  8. #18
    All-Pro TheAnalyst's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Earth
    Posts
    6,539
    Finally, some of our draft picks reactions besides Pugh. Anyone got DeMontre or Nassib?


    5trive for Fiv5

  9. #19
    Wow that last part of that video was incredible. Im rooting for Big Hank, I think he makes a huge impact on our D line.

  10. #20
    All-Pro nycsportzfan's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Pittsfield, MA
    Posts
    30,267
    Quote Originally Posted by miked1958 View Post
    Look at Archie's Face. LOL> He is thinking NO WAY is Eli playing for SD>
    U know, if ELI was in this yrs draft, i don't think there would be a team that ELI and his family would be upset about him going to, because parity has become so much a part of the NFL game, and was kinda just starting back in the early 2000's, that guys know how quickly teams can change there fate, and there teams fate..

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts