+ Reply to Thread
Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 51

Thread: New York Rangers

  1. #21
    All-Pro Rudyy's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Waffles > Pancakes
    Posts
    34,328
    Quote Originally Posted by Moke View Post
    First they come off a nice victory, and then lose 4-0 to the devils. Not the first time they did this year.
    LOL

    Please support.
    Get well soon #80.

  2. #22
    All-Pro Moke's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    12,259
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    LOL

    Woah, Devils finally got a win

  3. #23
    All-Pro Rudyy's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Waffles > Pancakes
    Posts
    34,328
    Quote Originally Posted by Moke View Post
    Woah, Devils finally got a win
    Hahahahha ikr? I shouldn't be talking.

    Please support.
    Get well soon #80.

  4. #24
    All-Pro Moke's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    12,259
    Quote Originally Posted by Rudyy View Post
    Hahahahha ikr? I shouldn't be talking.
    Haha! Wonder when that team will get younger

  5. #25
    Banned
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    2,611
    .......Flyers beat us......Giants and Rangers are horrible this year, am i dreaming?

  6. #26
    Banned
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    2,611
    Quote Originally Posted by P_Simms_#11 View Post
    I wish you were. Red Wings next up. Ugh.


    Am i a bad fan if i say i kind of already chalked up a loss to Detroit? I might go out or something saturday night instead of watching. After the 6-1 loss to Ottawa you KNOW Detroit isnt coming out flat and against us? Ouch, If Hank doesnt play and Talbot does...wow

  7. #27
    Veteran NYGisBallin's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Concrete Jungle
    Posts
    2,300
    Quote Originally Posted by Giantsrangers View Post
    Am i a bad fan if i say i kind of already chalked up a loss to Detroit? I might go out or something saturday night instead of watching. After the 6-1 loss to Ottawa you KNOW Detroit isnt coming out flat and against us? Ouch, If Hank doesnt play and Talbot does...wow
    So it could get ugly? Like all of the other games we've played so far...

    We gotta get rid of some of the dead weight we have on this team. Very disappointing.


    Antrel asks fans to "please stick with us" and when it's over "we'll all celebrate together."

  8. #28
    I know Cally, Nash and Henrik are out, but they got blown when those guys were playing too. At least get a few games to OT like the Isles have done and get some points.

  9. #29
    Banned
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    2,611
    Quote Originally Posted by NYGisBallin View Post
    So it could get ugly? Like all of the other games we've played so far...

    We gotta get rid of some of the dead weight we have on this team. Very disappointing.


    Yep i agree. Wayyy too many players who are just here to fill a spot, about 5-6 guys need to go

  10. #30
    Banned
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    2,611
    Quote Originally Posted by P_Simms_#11 View Post
    I know Cally, Nash and Henrik are out, but they got blown when those guys were playing too. At least get a few games to OT like the Isles have done and get some points.


    I think the problem is beyond those guys. Even with Cally, Nash, Hags and Hank in we are a very talentless team and have no clue how to work in AVs system. The drive just doesnt exist. IMO the Nash trade weakened us and trading Gabby worked for a little but we are now seeing why Brassard wasn't really liked in Colombus and Nash is just injured, incredible. We took so many steps back after the conference finals appearance its not even funny. Break up a team who won 52 games and made its first conference finals appearance in over 10 years, great idea. Lose to the winless devils and now a horrible flyers team? AND make Mason look like a vezina finalist? Damn joke and its sad how bad it has become. 8 games into the season or 78 games into the season, we suck

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts