+ Reply to Thread
Page 101 of 170 FirstFirst ... 519199100101102103111151 ... LastLast
Results 1,001 to 1,010 of 1699
  1. #1001
    Veteran NYGfanSTRICK's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Former NY'er now living in the Midwest
    Posts
    4,094
    Way to take the charge Tyler!

    S/O to Flip Empty for the sig

  2. #1002
    Veteran NYGfanSTRICK's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Former NY'er now living in the Midwest
    Posts
    4,094
    Jesus Felton was that an airball?!

    S/O to Flip Empty for the sig

  3. #1003
    All-Pro nycsportzfan's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Pittsfield, MA
    Posts
    31,098
    Alittle frustrating to end the half like this. I thought they were gonna hit there team over easily (100.5 for tonight). They still should, but its a tad more up in the air. But regardless, they do have 60 with 30secs to go. Impressive how they are getting production from so many players.

  4. #1004
    All-Pro nycsportzfan's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Pittsfield, MA
    Posts
    31,098
    Quote Originally Posted by NYGfanSTRICK View Post
    Way to take the charge Tyler!
    Hey strick, i'm gonna finish that mock by tommorow. You still gonna look at? I'll give you the link and what not..

  5. #1005
    Veteran NYGfanSTRICK's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Former NY'er now living in the Midwest
    Posts
    4,094
    Quote Originally Posted by nycsportzfan View Post
    Hey strick, i'm gonna finish that mock by tommorow. You still gonna look at? I'll give you the link and what not..
    Yeah no problem. 7 round mock for every team huh? Damn that is intense haha

    S/O to Flip Empty for the sig

  6. #1006
    All-Pro nycsportzfan's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Pittsfield, MA
    Posts
    31,098
    Quote Originally Posted by NYGfanSTRICK View Post
    Yeah no problem. 7 round mock for every team huh? Damn that is intense haha
    Ya it is, thats why its taking me so long. You should do one to. You can save it and finish when ever you want.. WWW.DRAFTSITE.COM is the site..

  7. #1007
    Quote Originally Posted by nycsportzfan View Post
    Hey strick, i'm gonna finish that mock by tommorow. You still gonna look at? I'll give you the link and what not..
    Can I see?.. Pretty please..

  8. #1008
    All-Pro nycsportzfan's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Pittsfield, MA
    Posts
    31,098
    Quote Originally Posted by Carter.525 View Post
    Can I see?.. Pretty please..
    Heck ya my friend! Carters my ma-dukes maiden name!!! Shout out!!lol

  9. #1009
    Veteran NYGfanSTRICK's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Former NY'er now living in the Midwest
    Posts
    4,094
    Quote Originally Posted by nycsportzfan View Post
    Ya it is, thats why its taking me so long. You should do one to. You can save it and finish when ever you want.. WWW.DRAFTSITE.COM is the site..
    I will have to work on one! How long has it taken you?

    S/O to Flip Empty for the sig

  10. #1010
    Quote Originally Posted by nycsportzfan View Post
    Heck ya my friend! Carters my ma-dukes maiden name!!! Shout out!!lol
    word

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts